Min hälsar!Plockade fram den här från lådan idag - nu får man väl ställa in tiden...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min hälsar!Plockade fram den här från lådan idag - nu får man väl ställa in tiden...
Spot on på det mesta! Bergeon 7825 är riktigt bra, framförallt när man ska återmontera länken! (Men jag vettefan om den är värd pengarna…)Jag skäms inte för att att fel, är så van, så jag börjar. Sinn orginal h-länk, Sinn orginal svart och brunt läder, Zuludiver nato x3, Rios1931 Canvas (alt Sinnorginal men är det ändå inte Rios som gör dom?) med pvd-spänne Sailcloth från Royal straps, Bergeon 7825, vill ha är den bra?
Ah! Det är ett ”vintage isofrane style rubber” med ett PVD-spänne från zuludiver!Längst till vänster, knappt i bild, som det står DIVER på?
Vad är det?
Grymt fin patina på den!Min hälsar!
Håller med-GE HIT DEN!!!Grymt fin patina på den!
Du kanske kan hyra ut den?Spot on på det mesta! Bergeon 7825 är riktigt bra, framförallt när man ska återmontera länken! (Men jag vettefan om den är värd pengarna…)
Självklart! Men frågan är om man vågar skicka den icke spårbart med allt debackel med PostNord?Du kanske kan hyra ut den?
Nope!Självklart! Men frågan är om man vågar skicka den icke spårbart med allt debackel med PostNord?
Tidvattensbecel är hur coolt som helst. Kul snackis ocksåNationaldag som det är kom jag och tänka på den här bilden jag sparat ner från thegrumpycollector på instagram. Då kommer givetvis habegäret tebax på Sinn 240 St Gz, kommer nog inte komma till ro innan jag får en på armen..
Ja, praktiskt också, har ju tillbringat det flesta somrarna pre-covid på Sydeuropeiska atlantkusten där tidvattnet verkligen gör sig påminnt. Får drömma om nästa sommar!Tidvattensbecel är hur coolt som helst. Kul snackis också
Kul med gult band också-ja kanske inte helt kosher men i mina ögon funkar det.Ja, praktiskt också, har ju tillbringat det flesta somrarna pre-covid på Sydeuropeiska atlantkusten där tidvattnet verkligen gör sig påminnt. Får drömma om nästa sommar!
Den påminner ju dom den där som @Clark Kent har med "fast" GMT-visare... riktigt häftigt.Ännu en härlig historia på Sinns instagram.
Finns många saker som gömmer sig i byrålådorna.
Bra köp! Kul att den fortfarande finns i schtaan!Min hälsar!
Den påminner ju dom den där som @Clark Kent har med "fast" GMT-visare... riktigt häftigt.
Så snygg!Gamla bilder
Den är ju så fin! Den du har med worldtimer-bezel är ju också riktigt läcker, den kunde gärna få återkomma i produktion!Gamla bilder
Den är ju så fin! Den du har med worldtimer-bezel är ju också riktigt läcker, den kunde gärna få återkomma i produktion!
Håller med dig!Haha den känns verkligen rejäl med länk!
Den där modellen är galet cool! Måste testa en Hydro UX någon gång ..Haha den känns verkligen rejäl med länk!
Det borde alla få.Den där modellen är galet cool! Måste testa en Hydro UX någon gång ..
Låg profil på den där rackarn.För övrigt helt galen läsbarhet trots avsaknaden av oljefylld boett som vissa mer moderna syskon har...