Nej, jag hittade inte heller något. Men det betyder ju inte att det inte testats...
Tips på bra ställen att inhandla vita band i silikon eller gummi tas tacksamt emot. Blev inte helt såld på Garmin...
Watchwear har några varianter:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, jag hittade inte heller något. Men det betyder ju inte att det inte testats...
Tips på bra ställen att inhandla vita band i silikon eller gummi tas tacksamt emot. Blev inte helt såld på Garmin...
Kundtjänst förberedde mig på till och med längre väntetid än 9 veckor![]()
Härlig blå färg på den där rackarn.Nu är det färdigglassat.
Håller koll på om piloten håller tid till landning.
![]()
Touchdown.
Tycker han får godkänt.
![]()
Är din också skickad?
Jag är såklart bara glad men aningen förvånad, om man säger så...
Ni som köpt direkt från Sinn förut med UPS, hamnar paketet vanligtvis på utlämningsställe eller "försöker" dom leverera till dörr?
När min 356 kom så fick jag precis det, de "försökte leverera" men misslyckades (vilket är samma skämt postnord kör med... jag satt hemma och bara väntade) och sen en kort tid senare så fick jag meddelande om att den fanns hos ombud.Är din också skickad?
Ni som köpt direkt från Sinn förut med UPS, hamnar paketet vanligtvis på utlämningsställe eller "försöker" dom leverera till dörr?
Finns alltså en liiiten möjlighet att det går att hämta ut imorgon då, vad det nu är de har skickatNär min 356 kom så fick jag precis det, de "försökte leverera" men misslyckades (vilket är samma skämt postnord kör med... jag satt hemma och bara väntade) och sen en kort tid senare så fick jag meddelande om att den fanns hos ombud.
Såg fler på uhrforum som verkar fått snabbleveransFinns alltså en liiiten möjlighet att det går att hämta ut imorgon då, vad det nu är de har skickat![]()
Såg fler på uhrforum som verkar fått snabbleverans
Ska bli kul att få höra vad ni alla tycker!
Inga problem. Återkommer i december
(Nej, jag är inte bitter!)

Helst inte. Ett misstag räckerBytt ifrån tysk bil till Volvo, betyder det att man får komplettera med en svensk klocka?![]()
Svensk?? Kinesisk va??Bytt ifrån tysk bil till Volvo, betyder det att man får komplettera med en svensk klocka?![]()
Bytt ifrån tysk bil till Volvo, betyder det att man får komplettera med en svensk klocka?![]()
Med det synsättet har väl inte Volvo varit svenskt sedan innan Ford-tiden heller?Sjöö Sandström sägs ju göra trevliga klockor (som komplement till Sinn då)
Men som sagt, så värst Svenskt är väl inte Volvo längre...
Med det synsättet har väl inte Volvo varit svenskt sedan innan Ford-tiden heller?
Utveckling, forskning, och det mesta finns i Sverige precis som innan, men man får nu i.o.m ägandet bra mycket pengar från Kina att göra vad man vill med. Ford var mycket mer styrande i sitt ägande av Volvo. Farsan har många historier sen Ford-tiden och hur mycket huvudvärk jänkarna skapade för Volvos utvecklingsteam bl.a under den tiden. Geely har varit bra för Volvo. Om bara SAAB också köptes upp av något vettigt bolag ungefär så som Volvo, så hade de också varit kvar och kanske större än någonsin.

Nejdå, jag blir bara lite irriterad ibland när det skrivs, för oftast (inte alltid) skrivs det i negativ mening utan att ta in andra aspekter som spelar roll mer än ursprung av bolaget i sig eller var den som äger bolaget kommer ifrån. Blir tröttsamt.Sorry att jag tydligen trampade på ömma tår med mitt okunniga inägg, det var verkligen inte min mening. Tar på dumstruten och håller käften![]()
Det enda jag kan tänka mig är ju då att de haft ett antal tillverkade i lager (även om de inte säger det) och att det nummer du valde inte ingick i det antalet?
Kämpa vännen, kämpa![]()
Du får en utan barnsjukdomarInga problem. Återkommer i december
(Nej, jag är inte bitter!)
Märkligt ändå att inte ÅF får först, dom är ju verkligen stora kunderJa, eller att jag kanske har för få Sinn-klockor för att bli prioriterad. Eller att Pascal på kundtjänst har flyttat mig längst bak i kön så att jag är på plats 600.
(Fortfarande inte ett dugg bitter!)
Sant, men det är så tacksamt att retas....inget illa menat!Med det synsättet har väl inte Volvo varit svenskt sedan innan Ford-tiden heller?
Utveckling, forskning, och det mesta finns i Sverige precis som innan, men man får nu i.o.m ägandet bra mycket pengar från Kina att göra vad man vill med. Ford var mycket mer styrande i sitt ägande av Volvo. Farsan har många historier sen Ford-tiden och hur mycket huvudvärk jänkarna skapade för Volvos utvecklingsteam bl.a under den tiden. Geely har varit bra för Volvo. Om bara SAAB också köptes upp av något vettigt bolag ungefär så som Volvo, så hade de också varit kvar och kanske större än någonsin.
Du får en utan barnsjukdomar![]()
Haha! Nej det förstår jag, bara jag som alltid hetsas upp när någon skriver detSant, men det är så tacksamt att retas....inget illa menat!
Beställt silikon från Sinn med UPS och det hamnade direkt på utlämningsställe.Är din också skickad?
Hehe, jag blir alltid lite hetsig när folk tror att Saab borde, eller kunde, räddas.Haha! Nej det förstår jag, bara jag som alltid hetsas upp när någon skriver det![]()
Har ingen Dremel...
Vad säger @Clark Kent om FLUX med soft mint smak?
En liter borde väl räcka att gnugga bort AR?
Kommer även göra den helt kariesfri
![]()
Alltid spännande om det funkar. Borde iaf bli mindre kladdigHar ingen Dremel...
Vad säger @Clark Kent om FLUX med soft mint smak?
En liter borde väl räcka att gnugga bort AR?
Kommer även göra den helt kariesfri
![]()