• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Välkommen till SINN träsket.
Vi i tråden kommer att göra allt för att leda in dig på nya inköp. Rekommenderar stark någon av SINNs kronografer. 103an i dess olika utföranden är en höjdare men det finns många fler. SINN 158 är en liten guldklimp som numera bara går att få tag på som beg. Tror det finns en hos @ERIKSON URHANDEL under fliken begagnade klockor. Vansinnigt trevlig klocka..
Bjuder på ett par lockbilder.

IMG_1620.JPG
IMG_0855.JPG
Är Klassik 12 större än 103 på bilden eller är det en synvilla?
 
God jul alla Sinnfrälsta! 🎅 🇩🇪

Dan före dopparedan levererades ett stycke Sinn 104 till mig, köpt av en rekordelig forummedlem i ett fantastiskt fint skick. Jag är så nöjd med denna pjäs! Den är lika skön som 556 och bärs lika stort, trots att den är 2,5 mm större. Denna ska få följa med mig på julfirande runtom i Skåne idag.

IMG_20211224_072609_edit_262531360302648.jpg
 
God Jul tråden! Jag har varit väldigt inaktiv senaste tiden. Jag gick in i klock-väggen. Tappade allt intresse mer eller mindre över natt. Jättekonstigt. Men det har hänt förr och rätt var det är så är jag tillbaka igen! Och går aldrig utanför dörren utan klocka på trots allt. Det sitter ju i ryggraden.

U50 råkade bli julklockan ute på vift. Inte ett dugg genomtänkt. Det bara blev så!

20211224_104416.jpg
 
God Jul tråden! Jag har varit väldigt inaktiv senaste tiden. Jag gick in i klock-väggen. Tappade allt intresse mer eller mindre över natt. Jättekonstigt. Men det har hänt förr och rätt var det är så är jag tillbaka igen! Och går aldrig utanför dörren utan klocka på trots allt. Det sitter ju i ryggraden.

U50 råkade bli julklockan ute på vift. Inte ett dugg genomtänkt. Det bara blev så!

20211224_104416.jpg
Tycker ändå du lyckades med jultemat iom det rödvita 👍
 
God Jul tråden! Jag har varit väldigt inaktiv senaste tiden. Jag gick in i klock-väggen. Tappade allt intresse mer eller mindre över natt. Jättekonstigt. Men det har hänt förr och rätt var det är så är jag tillbaka igen! Och går aldrig utanför dörren utan klocka på trots allt. Det sitter ju i ryggraden.

U50 råkade bli julklockan ute på vift. Inte ett dugg genomtänkt. Det bara blev så!

20211224_104416.jpg
Sailcloth är så snyggt! Passar till nästan allt.
 
God Jul tråden! Jag har varit väldigt inaktiv senaste tiden. Jag gick in i klock-väggen. Tappade allt intresse mer eller mindre över natt. Jättekonstigt. Men det har hänt förr och rätt var det är så är jag tillbaka igen! Och går aldrig utanför dörren utan klocka på trots allt. Det sitter ju i ryggraden.

U50 råkade bli julklockan ute på vift. Inte ett dugg genomtänkt. Det bara blev så!

20211224_104416.jpg
Välkommen tillbaka in i värmen ;)

Mycket trevlig julklocka får jag säga! Har sneglat mycket på den... 😍
 
Tillbaka
Topp