• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Trädgårdsarbete
image.jpg
 
Ny dag och ny hundpromenad. UX på silikon är ju så skönt! Om någon har ett svart viklås till övers så får ni gärna hojta till 😃
22F8B5E7-274D-4241-AE2B-DBDF6AC4199A.jpeg
Brutalt! Kan en klocka se mer underbart toolig ut? Jag har också beställt ett svart silikon till min svarta U50. Jag hade redan det svarta viklåset som tur var.

Kan för övrigt tipsa om Uhren Lounge där silikonbitarna kostar 75 EUR inklusive frakt från Tyskland. Hade inte den svenska kronan varit så svag hade det varit ett riktigt klipp.
 
Jag diggar verkligen svärdvisarna och att man kan kika på klockan och snabbt få en uppfattning hur långt minuten har gått utan att man måste kolla sekundvisaren. Den är ju ibland dold av kläder. UTC funktionen är trevlig och snygg men kanske inte så användbar för mig. Om jag hade korsat tidszoner så hade det nog varit bäst att sätta klockan på zulu och använt den lilla UTC visaren till lokaltid istället.
248FC7D7-2F24-4B60-888F-D3FBFF4D21C7.jpeg
 
Jag diggar verkligen svärdvisarna och att man kan kika på klockan och snabbt få en uppfattning hur långt minuten har gått utan att man måste kolla sekundvisaren. Den är ju ibland dold av kläder. UTC funktionen är trevlig och snygg men kanske inte så användbar för mig. Om jag hade korsat tidszoner så hade det nog varit bäst att sätta klockan på zulu och använt den lilla UTC visaren till lokaltid istället.
248FC7D7-2F24-4B60-888F-D3FBFF4D21C7.jpeg
Härligt att se klockor i sitt rätta element! 💕

Ps. Jag brukar ha U50 på babysim, räknas det?
 
Tillbaka
Topp