Hur mycket vill de ha?Sugen på att köpa ett svart viklås men backade snabbt pga priset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur mycket vill de ha?Sugen på att köpa ett svart viklås men backade snabbt pga priset
Public har en övervåning som kanske går att nyttja om ni blir ett lite större sällskap.Fortsätter på @Omega21jul1969 tips - var på aw på ”the public”, inte så avskilda bord men helt ok gällandes krubb och dricka. Hyfsat nära Erikssons om man genar över spåret.
The Public Sundbyberg – Förortens egna vardagsrum
sundbyberg.thepublic.se
Vill minnas att det låg på 4200Hur mycket vill de ha?
Svart viklås med band kostar 4300kr och enbart band kostar 1000kr så man hamnar väl runt 3500kr.Hur mycket vill de ha?
Som att plocka ihop en bil med bara reservdelarna - blir dyrtSvart viklås med band kostar 4300kr och enbart band kostar 1000kr så man hamnar väl runt 3500kr.
Den där 903 varianten är helt fantastiskt snygg!Det blir ingen sinn ikväll. Men dom e trevliga o titta på
Tack jag vet inte vad jag tycker ibland e den fantastisk. Jag brukar ha den på länk. Har haft den sen 2005 så den får va me iblandDen där 903 varianten är helt fantastiskt snygg!
Ref? . 656? Missat att du hade en sådan.... Fiiiin .Efter en promenad i regnet
Nädå, det är samma gamla 556A.Ref? . 656? Missat att du hade en sådan.... Fiiiin .
Fick för mig att datumfönstret visade att det var 656, men det är ju lika placering på 556A. Grym bild iafNädå, det är samma gamla 556A.
Brutalt! Kan en klocka se mer underbart toolig ut? Jag har också beställt ett svart silikon till min svarta U50. Jag hade redan det svarta viklåset som tur var.Ny dag och ny hundpromenad. UX på silikon är ju så skönt! Om någon har ett svart viklås till övers så får ni gärna hojta till
Härligt att se klockor i sitt rätta element!Jag diggar verkligen svärdvisarna och att man kan kika på klockan och snabbt få en uppfattning hur långt minuten har gått utan att man måste kolla sekundvisaren. Den är ju ibland dold av kläder. UTC funktionen är trevlig och snygg men kanske inte så användbar för mig. Om jag hade korsat tidszoner så hade det nog varit bäst att sätta klockan på zulu och använt den lilla UTC visaren till lokaltid istället.
Definitivt ! Vi som vet, vi vetHärligt att se klockor i sitt rätta element!
Ps. Jag brukar ha U50 på babysim, räknas det?
Finns nog ingen bättre anledning att spänna på U50Härligt att se klockor i sitt rätta element!
Ps. Jag brukar ha U50 på babysim, räknas det?
Kunde inte vara mer överens med dig, jag får alltid ångest när jag säljer. . Säljer därför inte alls nu mer.Fick hem 556 nr4 i ordningen idag. Kanske dags att lära sig att inte sälja bra klockor?
Smart där. Jag har dock aldrig får ångest när jag säkert ngt, då är jag lixom redo för nästa köp. Men suget kommer ju onekligen tillbaka på vissa modellerKunde inte vara er överens med dig, jag får alltid ångest när jag säljer. . Säljer därför inte alls nu mer.