• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Sennelier

Rolex
2-Faktor
Nädå, Waffle låter som Waffe så du got away with it 👍. Du kommer landa i ett vintage läder snart så vi är trygga 🙂.
Du fick rätt såklart. Ordningen återställd. Har verkligen fastnat för Rios1931 vintageband i olika varianter. Har denna modell i antracitgrått också.

1000007282.jpg
 

SpejsMan

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Det mesta verkar trögt även om priserna gått ner.
Ja, men jag tar det med ro.
Den ligger nerpackad och klar, och utöver att det är tråkigt att den inte används så är det ingen fara.
Får kanske testa andra säljkanaler till slut, men det tar ju emot.
Dels för alla kioskmongon, men främst för att man vill att den stannar här.
 

Okonomiyaki

Panerai
2-Faktor
Ja, men jag tar det med ro.
Den ligger nerpackad och klar, och utöver att det är tråkigt att den inte används så är det ingen fara.
Får kanske testa andra säljkanaler till slut, men det tar ju emot.
Dels för alla kioskmongon, men främst för att man vill att den stannar här.
Jag har varit lite sugen, men personligen är den för lik min ST.
 

Sennelier

Rolex
2-Faktor
Ja, men jag tar det med ro.
Den ligger nerpackad och klar, och utöver att det är tråkigt att den inte används så är det ingen fara.
Får kanske testa andra säljkanaler till slut, men det tar ju emot.
Dels för alla kioskmongon, men främst för att man vill att den stannar här.
Värst är ändå Blocket. Jag la ut en Rado där en gång och höll på att få hjärnblödning. Aldrig varit med om maken till meningslöst däcksparkande och idiotiska bytesförslag. Nä, KS är alltid bäst och smidigast, men ibland är det så oförklarligt långsamt här.

Din 103 är superfin och borde rent logiskt sälja snart...
 

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
Värst är ändå Blocket. Jag la ut en Rado där en gång och höll på att få hjärnblödning. Aldrig varit med om maken till meningslöst däcksparkande och idiotiska bytesförslag. Nä, KS är alltid bäst och smidigast, men ibland är det så oförklarligt långsamt här.
Antar att uhrforum skulle kunna vara ett alternativ. Men bökigt med frakt och betalning mm. Tror kanske inte det skulle vara värt besväret
 

vanman

Rolex
2-Faktor
Har vi sett ett dolt livstecken från Clark Kent månne? Har går inte att tagga längre, men profilen finns kvar och är limited, tror jag taggade honom för inte sååå länge sedan nämligen. Hoppas att smyger i kulisserna och kan glädjas att åt trådens fortlevnad!
 

Socker

Cartier
2-Faktor
Missade att citera @vanman och @Socker

Har köpt fint canvas av Vandusen och vet att öven Oddface tillverkar både läder och canvas (bara köpt läder av oddface ännu).
Kanonbra killar att ha att göra med och fina grejor gör de. Prisvärt också jämfört med vanliga band eller framför allt original.

Lärt mig att det här att köpa spänne till varje band är onödigt. Snabbt o enkelt att flytta över spännen om man vill
Tack, ska kolla upp! Men går även i tankarna på något brunt original-läder. 😁

Blev byte till länk för variationens skull. Tycker den är jäkligt bra.

57161D3C-1D15-437B-9DCD-2981716F4F96.jpeg
 
Topp