Tack!Jag blir förvånad numer över en del priser men runt 15 är vad jag tycker rimligt om allt funkar som det ska?
Ja allt fungerar fint. Har en extra läderrem med utöver gummiarmbandet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Jag blir förvånad numer över en del priser men runt 15 är vad jag tycker rimligt om allt funkar som det ska?
Dyr, men ser ut att vara i ett fint skick + Tropic star.Vet inte om detta är rätt tråd men testar ändå. Skrollade runt lite på tradera som jag ofta gör och blev väldigt förvånad över hur högt denna auktionen ligger. Jag ska dock säga att tissot från denna tidsperiod inte är mitt område. Någon som kan ta en titt och avgöra vad jag missar?
Automatiska klockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Automatiska klockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Känns ju helt absurt. Massor av fula märken på bakboetten och repor här och var. Lös smuts inne i verket. Tropic lagat med lim. Är tavlan skadad vid 6-7 eller är det en reflektion?Vet inte om detta är rätt tråd men testar ändå. Skrollade runt lite på tradera som jag ofta gör och blev väldigt förvånad över hur högt denna auktionen ligger. Jag ska dock säga att tissot från denna tidsperiod inte är mitt område. Någon som kan ta en titt och avgöra vad jag missar?
Automatiska klockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Automatiska klockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Känns ju helt absurt. Massor av fula märken på bakboetten och repor här och var. Lös smuts inne i verket. Tropic lagat med lim. Är tavlan skadad vid 6-7 eller är det en reflektion?
Bara att tacka och ta emot ! Har aldrig sett priser likt dessa heller gällande modellen.Du missar ingenting, jag brukar försöka ta tydliga bilder. Det är min auktion f.ö och jag är rätt förvånad själv.
Bara att tacka och ta emot ! Har aldrig sett priser likt dessa heller gällande modellen.
Jag ger upp, vad är limlagat på bandet?Känns ju helt absurt. Massor av fula märken på bakboetten och repor här och var. Lös smuts inne i verket. Tropic lagat med lim. Är tavlan skadad vid 6-7 eller är det en reflektion?
Säljaren uppger det så jag gissar att det stämmer.Jag ger upp, vad är limlagat på bandet?
Oj, stirrade mig blind på bilderna...Säljaren uppger det så jag gissar att det stämmer.
Jag ger upp, vad är limlagat på bandet?
Säljaren uppger det så jag gissar att det stämmer.
Skulle tro 3-4.000krNågon som skulle kunna uppskatta värdet på denna omega geneve ?
70-tal, fint skick, kronan bytt på senare år, håller tiden väldigt bra.
Automatisk.
Inga originalhandlingar eller låda.
Svårt som du säger. Tanks är ganska kalla men det är mycket som talar för klockan. 4000-5000 kanske?Tycker denna är svårvärderad. Vad tror ni jag kan sätta som rimligt pris vid försäljning? Urverket är ett cal. 300.
Ja, vi är i samma banor iallafall..Svårt som du säger. Tanks är ganska kalla men det är mycket som talar för klockan. 4000-5000 kanske?
Håller med föregående utlåtande. Mellan 3-5k borde den nog kunna håva in! Härlig patina på denTycker denna är svårvärderad. Vad tror ni jag kan sätta som rimligt pris vid försäljning? Urverket är ett cal. 300.
Jag har fått sålt hyfsat många i liknande skick för runt 6-700 kr (antar att den är 16mm?) Det finns också lite auktionsresultat som enligt mig är rätt låga på tradera.Vad kan man begära för denna länk? 16 mm ändar.
Grymt, tack! Tänkte något sånt. Hade nog helst använt men har knappt någon klocka med 16 tyvärr.Jag har fått sålt hyfsat många i liknande skick för runt 6-700 kr (antar att den är 16mm?) Det finns också lite auktionsresultat som enligt mig är rätt låga på tradera.
Kronan ej original. Skulle tippa 5’ för den där, i normalt fungerande skick, på Tradera.Tjena,
jag har letat högt och lågt efter rätt prisbild på denna men går bet.
Hittar allt mellan 3300:- till 15 000:-.
Osäker på år då jag inte öppnat den.
Behöver service då den fortar sig 5 min per timme.
Originalkrona? Tror inte det men kan någon som är vassare än jag bekräfta?
Vad säger ni?
Vad bör jag lägga ut denna för?
Kronan ej original. Skulle tippa 5’ för den där, i normalt fungerande skick, på Tradera.