Posta till experterna i Heuer tråden. Svårt att avgöra om tavlan är original t ex.Vad är denna värd? Behöver service.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Posta till experterna i Heuer tråden. Svårt att avgöra om tavlan är original t ex.Vad är denna värd? Behöver service.
Wow! Ser dyr ut. Tror @Teletomte har bra koll på dessa.Hej alla!
Vad är ett rimligt pris för denna Lemania HS9? Riktigt fint skick, bra gång etc. Enda negativa är att visarna är re-lumade...
Denna har Tritium, vilket alltså innebär att man har bytt ngn gång i historien från radium, men det är nog rätt br ändå...
Haha, vad är dyrt?Wow! Ser dyr ut. Tror @Teletomte har bra koll på dessa.
Allt är relativt. Överlåter till någon kunnig. Såldes nyligen CWC issued för ca 20 så denna bör kosta 30+ ÅTMINSTONE ...Haha, vad är dyrt?
Trots relumade visare? I övrigt är ju allt helt sjukt bra (ofta har de vittavlade Lemaniorna tråkiga märken på tavlan...)Allt är relativt. Överlåter till någon kunnig. Såldes nyligen CWC issued för ca 20 så denna bör kosta 30+ ÅTMINSTONE ...
Tror det men jag överlåter till experterna...Trots relumade visare? I övrigt är ju allt helt sjukt bra (ofta har de vittavlade Lemaniorna tråkiga märken på tavlan...)
Får nog erkänna att jag inte har jättekoll på den modellen. Spontant så är den ju kanske inte superkul. Tavlan är så där, relumeade visare och bandstiften saknas(vilket är hyfsat viktigt för min egen del iaf) Boetten ser vettig ut i mina ögon. Har inte koll på hur kvaliteten är på dom vita tavlorna, trycket ser lite ojämnt ut. Men visst, googlar man så ser det lite snett ut på flera exemplar, tänker på subdialsen.Wow! Ser dyr ut. Tror @Teletomte har bra koll på dessa.
Tack!Får nog erkänna att jag inte har jättekoll på den modellen. Spontant så är den ju kanske inte superkul. Tavlan är så där, relumeade visare och bandstiften saknas(vilket är hyfsat viktigt för min egen del iaf) Boetten ser vettig ut i mina ögon. Har inte koll på hur kvaliteten är på dom vita tavlorna, trycket ser lite ojämnt ut. Men visst, googlar man så ser det lite snett ut på flera exemplar, tänker på subdialsen.
Prismässigt vet jag inte heller, tror det är ganska marknadsmässigt. Lemaniakronografer har stuckit det sista året, kan bara se på den modellen jag har som åtminstone har dubblats...
Det var nog rätt beslutTack!
Jagbacksde ur när jag fick bilderna på tavlan...
Fick du någon pris indikation?Tack!
Jagbacksde ur när jag fick bilderna på tavlan...
Han vill ha 2900 GBPFick du någon pris indikation?
Aha
£2900 begärs det
Aha. Då var min prisgissning ganska bra då.Han vill ha 2900 GBP
Vågar inte spekulera, men helt i min smak!Vad tror ni är rimligt för en sådan här?
Ingen har skrivit något ser jag. Vet inte och har inga belägg, men skjuter från höften och säger 15-20...så får några andra korrigera mig.Vad tror ni är rimligt för en sådan här?
Nu är den här, och då verkar det inte som jag betalade överpris i alla fall.Ingen har skrivit något ser jag. Vet inte och har inga belägg, men skjuter från höften och säger 15-20...så får några andra korrigera mig.
Grattis! Hamnade du strax under intervallet eller?Nu är den här, och då verkar det inte som jag betalade överpris i alla fall.
Grattis! Grym patina! Har själv sneglat mot dessa. Du kan inte bjussa på några fler bilder?Nu är den här, och då verkar det inte som jag betalade överpris i alla fall.
Runt 3 skulle jag tippa?Vad är ett rimligt pris på denna?
Universal geneve med manuellt verk..
Fick den för 1750 :-Runt 3 skulle jag tippa?
Är det inte v72 i den ena?Runt 3 skulle jag tippa?