V72 ? HahaÄr det inte v72 i den ena?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
V72 ? HahaÄr det inte v72 i den ena?
Citerade UG'n, tvåhandaren...Är det inte v72 i den ena?
Absolut, trevlig sak som du inte borde förlora pengar på. vet du vad det sitter för verk i den?Fick den för 1750 :-
Man hade visserligen sparat mer pengar på att inte köpa den men tyckte den var lite charmig !
Ah jag har nog blockerat personen du citeradeCiterade UG'n, tvåhandaren...
Absolut, trevlig sak som du inte borde förlora pengar på. vet du vad det sitter för verk i den?
Asläcker ju! Grattis!Fick den för 1750 :-
Man hade visserligen sparat mer pengar på att inte köpa den men tyckte den var lite charmig !
Fin och elegant UG, stort grattis!! Jag är bara i undantag pigg på " Rommarsiffror" men här gör jag definitivt ett undantag.Vad är ett rimligt pris på denna?
Universal geneve med manuellt verk..
Fin och elegant UG, stort grattis!! Jag är bara i undantag pigg på " Rommarsiffror" men här gör jag definitivt ett undantag.
Ser ut att vara bra skick. Hur går den?Är i en småstad på en pantbank och hittade denna skönhet. Är 900 Rimligt? Kan inget om vintage haha.
Beklagar kass bildkvalitet
Drog upp den lite smått, och den tickar på. De på banken har ingen koll.Ser ut att vara bra skick. Hur går den?
Priset kan säkert vara rimligt, men personligen skulle jag inte betala så mycket för den. Men det är mest på grund av personlig preferens.Drog upp den lite smått, och den tickar på. De på banken har ingen koll.
Tycker bara det förhöjer elegansen / formgivningen.Sj har jag nog mer svårt för en mekanisk utan sekundvisare men det ska bli spännande att se hur den är !
Håller med! Har en (ej fungerande och mycket billigare) liknande Seiko som bara har timmar och minuter. Fyrkantig boett, romerska index och två visare är classy, tycker jag!Tycker bara det förhöjer elegansen / formgivningen.
Sj har jag nog mer svårt för en mekanisk utan sekundvisare men det ska bli spännande att se hur den är !
LivsnjutareSjälv är det inget jag lider av
Riktigt läcker !Cosmic 2000, servad av omega auktoriserad urmakare i år. Kronan som sitter på hör ej till denna ref. Korrekt krona går att beställa från omega för rimlig kostnad. Ganska ovanlig och svårt att bilda sig en uppfattning om rimligt pris.
Håller med! Har en (ej fungerande och mycket billigare) liknande Seiko som bara har timmar och minuter. Fyrkantig boett, romerska index och två visare är classy, tycker jag!
Du har inga bättre bilder ?Vad är detta för modell/årtal.
Vad är rimligt att sälja den för?
Kommer här.Du har inga bättre bilder ?
Inte stenkoll men 80-tal eller sent 70-tal. Ca 2 k om den funkar och inte är bedrövlig i skicket.Kommer här.
http://m.g.ebay.com/itm/Vintage-Ome...Mens-10k-Gold-Filled-/231972208720?nav=SEARCHInte stenkoll men 80-tal eller sent 70-tal. Ca 2 k om den funkar och inte är bedrövlig i skicket.
Tror ärligttalat omega gjort väldigt många olika varianter på den som är otroligt lika varandra fast i olika serier/årtal !
Nope, om du jämför klockorna ser du att de är olika, text på tavla och bandhorn exempelvis.
Om någon är instresserad av att köpa den, så är det vara höra av sig.
Tack för hjälpen.
Ser jag inte fel på svårtydda bilder ser den väldigt avskavd och sliten ut. 2k låter optimistiskt särskilt med skick i övrigt okänt.Om någon är instresserad av att köpa den, så är det vara höra av sig.
Tack för hjälpen.