Haha! Villhöver indeed!Villhöver-mugg!
Var hittade du den?
Muggen är faktiskt en sample jag tagit hem till en liten grej jag och min bror håller på att dra igång. Kan höra av mig när jag har lite mer info!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha! Villhöver indeed!Villhöver-mugg!
Var hittade du den?
Kul och spännande!Haha! Villhöver indeed!
Muggen är faktiskt en sample jag tagit hem till en liten grej jag och min bror håller på att dra igång. Kan höra av mig när jag har lite mer info!
FRÅGA: någon som har någon susning om märket Sekel? Hittar enstaka ur i SE och DK men inget nämnvärt om historik eller vem som låg bakom märket?Valjoux 7765. Kanske inte det vanligaste Valjoux verket men rätt trevligt.
Kör gärna tidtagningen igång konstant för minutvisaren gör ett fint intryck! Bryter av det det stålgrå fint. Rött nato till denna tänker jag framåt.
Märket Sekel har jag ingen koll på alls.
Sökte lite på valjouc . Då dök denna upp . Aha det där är ju samma boett som jag har liggande hemma . Undrade vad den hör hemma har jag tänkt men nu vet jag . Saknar baklock så kan inte vara helt hudra. Är den månne till salu din sekel . Min boett är i gott skick och skulle bli en grym fin klocka ihop med denna .FRÅGA: någon som har någon susning om märket Sekel? Hittar enstaka ur i SE och DK men inget nämnvärt om historik eller vem som låg bakom märket?
Hm. Jo men den kan nog få lämna. Vi kan PMa lite så ska jag försöka dokumentera den med bättre bilder.Sökte lite på valjouc . Då dök denna upp . Aha det där är ju samma boett som jag har liggande hemma . Undrade vad den hör hemma har jag tänkt men nu vet jag . Saknar baklock så kan inte vara helt hudra. Är den månne till salu din sekel . Min boett är i gott skick och skulle bli en grym fin klocka ihop med denna .
Klockan för den aggressive pokerspelaren som Heuer insatsen hela tiden!
...saknar bara en svart Enicar chrono där!
Dykare - dress - chrono - beater. Hela klockgarderoben avbockad med bara svarta vintagekronografer
Helt riktigt, saknas helt uppenbart en panda utan vridring…...saknar bara en svart Enicar chrono där!
Movadon!
Dykare - dress - chrono - beater. Hela klockgarderoben avbockad med bara svarta vintagekronografer
Du har en förmåga att skapa sug efter vissa klockor med dina bilder Snyggt som vanligt!Tog lite bilder på min PR516 tidigare.
Stort tack, vad snällt sagt!Du har en förmåga att skapa sug efter vissa klockor med dina bilder Snyggt som vanligt!
Snygga bilder på riktigt skarp pjäsTog lite bilder på min PR516 tidigare.
Stort tack!Snygga bilder på riktigt skarp pjäs
Otroligt! Ser ju helt ny ut!Tog lite bilder på min PR516 tidigare.
Nja, den har några små märken men väldigt fint skick skulle jag säga.Otroligt! Ser ju helt ny ut!
Tack! Skulle vara kul att se dinFina ur!
Breitling 1946, årsbarn med mig.
Då kollar man alltid lite extra…
Har själv en 47a. Venus.