• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Whiskytråden

Singelton glas men Ardbeg ten i
2D6CFB07-4EA4-4F54-A005-0761DE788BD2.jpeg

Efter att snack om The Deveron kunde jag inte låta bli idag, gamla förpackningen dessutom. Fick även bli en tungviktare som jag suktat efter ett tag men varit slut fram tills nu 👌🏻 ska bli spännande att testa båda !
5CAB512B-9DAF-496E-9B8A-2B7CC76ECC97.jpeg

Aberlour A'Bunadh är riktigt, riktigt bra om man gillar sherry cask söt/fruktig whisky (som jag bl.a. gör). Bra drag i cask strengthen oxå utan att det direkt märks i smaken/munnen, men går givetvis att vattna ner lite.

Aberlour A'Bunadh är riktigt, riktigt bra om man gillar sherry cask söt/fruktig whisky (som jag bl.a. gör). Bra drag i cask strengthen oxå utan att det direkt märks i smaken/munnen, men går givetvis att vattna ner lite.
Precis det som gjorde att jag kollat på den ett tag. Sherry och det fruktiga och söta tror jag passar mig bra. Har även läst att den - precis som du skriver - går att tona ner med lite vatten om man upplever den som stark.
Återkommer med betyg senare ikväll 👌🏻

Är nog faktiskt den bästa hittills... tror jag? 😄 Svårt det där, fick iaf provsmakat en hel del på öl och whisky mässan i Göteborg idag.
Blev loch lomond 21y, Agitator blended, Glen moray peated single malt, ancnoc, high Coast älv, singleton 12... även nån mackmyra.. vet dock inte vilken samt en jack Daniels på 50%😊
Vart lite smått berusad det sista, vart ju endel öl också 😄
IMG_20230415_003941.jpg

Tillbaka
Topp