Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt! Då får man hålla koll den 13:e.Den 13e släppas heavily peated batch 7 på bolaget
Nu börjar det bli fullt på whiskyhyllan.
Som ni ser så finns det inga med mycket rök. Undantaget för Benromach som har lite mer rök.
Jag är inget fan av dessa. Har ni några tips på liknande som jag har så mottages det gärna.
Craigallachie 13. Favorit! Den borde du lägga till i samlingen![]()
Hahah, det var iallafall någotOm man har ännu mindre kvar i sin anCnoc än @uwabaki ...
![]()
... och det dessutom är helgdag i morgon också så är det lika bra att göra slut på den, trots att det är söndag. Det här var allt det räckte till ...
![]()
Fortsätter provandet med denna 15åring
![]()
Japp lite vatten i blev det direkt, smakade på 12åringen igår å den var nog något bättre... men sippar vidare härDen där är riktigt bra, men med sina 46% blir den ännu bättre med en skvätt vatten i.![]()
Japp lite vatten i blev det direkt, smakade på 12åringen igår å den var nog något bättre... men sippar vidare här![]()
DennaVill minnas att dom har två 12-åringar. Den som bara heter 12 yrs (ej provat) och Inchmurrin (gillar). Vilken var det?
Vag tyckte du då?Då testar vi denna!
![]()
Efter att snack om The Deveron kunde jag inte låta bli idag, gamla förpackningen dessutom. Fick även bli en tungviktare som jag suktat efter ett tag men varit slut fram tills nuska bli spännande att testa båda !
![]()
Precis det som gjorde att jag kollat på den ett tag. Sherry och det fruktiga och söta tror jag passar mig bra. Har även läst att den - precis som du skriver - går att tona ner med lite vatten om man upplever den som stark.Aberlour A'Bunadh är riktigt, riktigt bra om man gillar sherry cask söt/fruktig whisky (som jag bl.a. gör). Bra drag i cask strengthen oxå utan att det direkt märks i smaken/munnen, men går givetvis att vattna ner lite.
Är nog faktiskt den bästa hittills... tror jag?Vag tyckte du då?![]()
Inga problem! Bara lite tur att jag fick den, och glad att jag kunde hjälpa till![]()
Stooort tack till @uwabaki som lånade ut sitt klickfinger när jag själv kammade noll på släppet på bolaget. Jag är väldigt glad att jag fick behålla min serie obruten idag när jag kunde hämta ut den 8:e releasen av Springbank local barley.