Ja.Någon som vet när lagavulin distillers edition 2021 kommer till Systembolaget?
Kommer i släppet den 10 december, 899 kr, nr: 11280
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja.Någon som vet när lagavulin distillers edition 2021 kommer till Systembolaget?
Ja.
Kommer i släppet den 10 december, 899 kr, nr: 11280
Rent var riktigt bra!Kul! Hur har du tänkt att dra Jacken? Bara rent eller som drinkar?
oj, längesedan man drack Hibiki - vill minnas att den är riktigt trevligSmuttade på denna ikväll
Den blir intressantKöpte en sådan här lågbudgetmalt igår. Har ju haft den tidigare och tycker den är helt OK med en liten skvätt vatten i, i alla fall klart värd sina 299:-.
Beklagade mig för en ur personalen att deras 12-åring (Inchmurrin) och 15-åringen inte längre finns på något bolag i min stad utan måste beställas. Då nämnde han att en ny variant på den ovan var på ingående den 1/12. Ska bli intressant att prova:
Den släpptes på SB i dag. Täby C fick 6 st. Jag passade på att köpa 2 då jag fick information av en som provat den på en whiskyprovning och som tyckte den var riktigt bra.
Den släpptes på SB i dag. Täby C fick 6 st. Jag passade på att köpa 2 då jag fick information av en som provat den på en whiskyprovning och som tyckte den var riktigt bra.
Passade på att hugga en flaska också medan det fanns i lager. Väl värd en chansning för 299:- samt ett bra sätt att dryga ut whiskykalendern liteIbland har man tur. Dom hade två kvar på det enda system i stan som hade den när jag gick hemifrån och bara en när jag kom fram. Den här.
Ibland har man tur. När jag gick hemifrån hade dom två kvar på det enda system i stan som hade den och bara en när jag kom fram. Den här.
Passade på att hugga en flaska också medan det fanns i lager. Väl värd en chansning för 299:- samt ett bra sätt att dryga ut whiskykalendern lite
Är det någon av er eller nån annan i tråden som har provsmakat?
Vänta tills ikväll. Torsdagar innebär ju Whiskyblansering ...
Gärna ett litet omdöme också .
Jag brukar fakstiskt dricka upp Whiskyn efter att jag har balanserat den, så jag ska nog få till en åsikt också ...
Provade i går. Mycket mjuk och len i smaken. Riktigt braÄr det någon av er eller nån annan i tråden som har provsmakat?
Provade i går. Mycket mjuk och len i smaken. Riktigt bra
Inte då. När du gått igenom alla 24 så tar jag ditt tips om den bästa och köper denHär får ni lucka Nr3 från igår, ni får säga till ifall det är fullständigt ointressant då slutar jag
Bakom denna fanns:
Redbreast 12 Years Single Pot Still
www.systembolaget.se
Klart över förväntan. Mycket vanilj och ganska fruktig. Lättdrucken med en ganska torr eftersmak. Jag är definitivt inte främmande för att köpa en flaska i framtiden.
Absolut inte ointressant, snarare tvärtomHär får ni lucka Nr3 från igår, ni får säga till ifall det är fullständigt ointressant då slutar jag
Bakom denna fanns:
Redbreast 12 Years Single Pot Still
www.systembolaget.se
Klart över förväntan. Mycket vanilj och ganska fruktig. Lättdrucken med en ganska torr eftersmak. Jag är definitivt inte främmande för att köpa en flaska i framtiden.