Det är väl samma sak med tryckta minut, timmarkeringarna samt audemars-texten också? Jag tycker det är en charmig detalj![]()
Kanske men jag upplevde det inte så, det är ngt speciellt med den där randen kring datumfönstret.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är väl samma sak med tryckta minut, timmarkeringarna samt audemars-texten också? Jag tycker det är en charmig detalj![]()
IWC:s design i övrigt säger jag inget om, jag är en stolt ägare själv. Men snälla återgå till första loggan.håller med ,tycker IWC:s design överlag är allt annat än "stökigt""billigt" och "osäkert"
Det har du nog alldeles rätt i. Däremot var ju deras tunna kursiva logga mycket snyggare "International Watch Co"Det är i alla fall trevligt att vi får tycka olika. För mig är balansen perfekt vad gäller logotypen där. Är ganska säker på att det hela bygger på en liksidig triangel i en liksidig triangel. Kronan håller jag däremot med om...
![]()
+1IWC:s design i övrigt säger jag inget om, jag är en stolt ägare själv. Men snälla återgå till första loggan.
![]()
Går säkert också att få in i någon slags triangel.![]()
IWC:s design i övrigt säger jag inget om, jag är en stolt ägare själv. Men snälla återgå till första loggan.
Det har du nog alldeles rätt i. Däremot var ju deras tunna kursiva logga mycket snyggare "International Watch Co"
Obalansen uppstår när man får den på armen. På min arm iaf.du reagerar på textens storlek ,men inte kronan?
där snackar vi obalans![]()
Kan bara hålla med TS angående Orient! Bra klockor som har inhouse verk och en kvalité som inte speglar prislappen! Men både märkets namn och märke är fult och känns allmänt B! Tycker liknelsen med att Orients logga ser ut som ett fläkt rökar märke stämmer klockrent som någon tidigare sagt här på forumet! Det stör jag mig på!
What has been seen...Den påminner starkt om Philip Morris logga faktiskt.
![]()
![]()
Sluta! Man blir ju konspiratorisk för mindre!What has been seen...
Fan!
Du kan ju ha pushers urskruvade = problemet löst.
Datumbubbla är nice.Datumbubblor = ett sabla otyg!
Snyggt!
![]()
Fult!
![]()
Tror du inte denna passar ännu bättre?Det är i alla fall trevligt att vi får tycka olika. För mig är balansen perfekt vad gäller logotypen där. Är ganska säker på att det hela bygger på en liksidig triangel i en liksidig triangel. Kronan håller jag däremot med om...
![]()
Men Illuminati sportar ju bara en liksidig triangelTror du inte denna passar ännu bättre?
LOL... Det är vad de vill att vi ska tro ja...!!Men Illuminati sportar ju bara en liksidig triangel![]()
Håller med om att romerska index är fula, men dessa två är undantagna av någon konstig anledning. (lånade bilder)- Romerska index
- PCL
- Helpolerat
- 5 delade länkar
- Rassliga moderna länkar
Annars är jag nog öppen för det mesta![]()
De där var riktigt fina! Åberopar min friskrivning på slutetHåller med om att romerska index är fula, men dessa två är undantagna av någon konstig anledning. (lånade bilder)
![]()
![]()
Kan inget annat än att hålla med, det är bedrövligt.Datumbubbla är nice.
Det här låset/claspen är katastrof på en annars mycket trevlig klocka(or)
![]()
Och detta användes ända fram till 2008