Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna kostade mig 25,60 Rubel, men ska jag ändå skjuta så får jag väl skjuta med något ballt.
![]()
Haha skönt att det finns någon som lirar lite cs:go. Slår dock inte min bayonet case hardened![]()
Min julklapp till mig själv [emoji6]
![]()
![]()
![]()
Lite snö finns det ju dock![]()
![]()
Rossignol soul 7 köpte jag till mig själv i julklapp, nu väntar jag bara på snön.
Med ett par skidor med 107 i midja behöver man lite mer än "lite snö". Man kanske borde boka en spontanresa till Myrkdalen i Norge; http://www.freeride.se/forum/thread.php?t=96584&p=2
Gött med lite skidåkare här! Jag har i flera år kört på Rossignol s7 och är supernöjd med dem.![]()
Kul, jag har mer eller mindre åkt minst en veckan varje år sedan man var sju, senaste åren i alperna. Svenska fjällen vs alperna går inte ens att jämföra, gillar man skidåkning är det alperna som gäller!
Nu var det ingen direkt snö för offpist åkning men dom skötte sig överförväntan i pisten, blev dock tvungen och ändra tekniken helt gentemot vad man har kört med innan. På blå-is var det däremot tufft, mina ben hängde inte alltid med, haha.
Supersnygga! Referens?![]()
Ett par snabba skor till den förhoppningsvis snart kommande våren![]()
Man tackar!Supersnygga! Referens?
Kör roots-spöt för haspel. Grymt skönt!Bara för att isen ligger på vattnet här uppe i norr så betyder det inte att fiskesäsongen är slut. Man kan fortfarande stilla hungern men lite nya fiskeprylar. Och har man tråkigt så man kan alltid ge sina gamla rullar lite kärlek genom att demontera, tvätta upp och olja/fetta in. Det är inte bara klockorna som behöver service ibland.
![]()
![]()
Kör roots-spöt för haspel. Grymt skönt!
Är inte spinn-varianten för lite tyngre beten? Mitt är upp till 90g..Håller med. Fick testa en polares Roots-haspelspö nu i somras och tyckte det var grymt. Så tänkte att spinn-spöet inte kunde vara sämre iaf.![]()