Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inhandlat träningskläder från Peak och Under Armour och chinos från Carhartt. Carhartts linje Lamar e grymma. Testa om du törs.
Skickar upp bild på ena peaken...ska käka pankisar nu så har inte tid för mer bilder..
![]()
Trevligt, nätet/butik?
Vill bara varna för Zalando då de är kända för att skicka ut fakevaror och har tyvärr varit med om det självPeaken e från deras egna sida. Resten från Zalando. Zalando har faktiskt en del bra basplagg och ofta rabattkoder vilket e mycket trevligt hehe
Va!!? Detta var något helt nytt för mig. Hur har du fått veta detta och hur upptäckte du det i ditt fall?Vill bara varna för Zalando då de är kända för att skicka ut fakevaror och har tyvärr varit med om det själv![]()
Har dels läst flera omdömen där flera råkat ut för det. Jag beställde en tröja därifrån som skulle vara v-ringad men när den kom hade den rund hals istället och märkesloggan som skulle vara broderad längst ner på tröjan var istället en fastsydd metallbitVa!!? Detta var något helt nytt för mig. Hur har du fått veta detta och hur upptäckte du det i ditt fall?
Vill bara varna för Zalando då de är kända för att skicka ut fakevaror och har tyvärr varit med om det själv![]()
Har dels läst flera omdömen där flera råkat ut för det. Jag beställde en tröja därifrån som skulle vara v-ringad men när den kom hade den rund hals istället och märkesloggan som skulle vara broderad längst ner på tröjan var istället en fastsydd metallbitSen var det ju också den lilla detaljen att den tröjan ska vara tillverkad i Italien och ingen annanstans, men på lappen stod det made in Tunisia
![]()
Versace och det var ju samma tröja fast med flera olika felDom kan inte ha skickat fel modell bara? Vilket märke?
Versace och det var ju samma tröja fast med flera olika felSvårt att se att de skulle göra två modeller av samma tröja och göra den lilla loggan längst ner på tröjan på olika sätt.
Det är ju det som är grejen att tröjan på bilden, på Zalandos sida och den jag fick har identiskt utseende förutom de sakerna jag pekade ut. Det jag menar med det är att om de skulle tillverka en modell med alternativen v-ringning eller rundhals så har jag svårt att tro att den lilla loggan skulle ha olika utseende när mönstret är identiskt i övrigt.. Jag förstår vad du menar och köper helt det med förflyttning av tillverkningenSäger dock inte att du har fel, utan att det lätt kan bli fel![]()
![]()
Tänk dig denna tröja men byt till rundhals och byt loggan vid tummen till en liten metallbit med tryck på istället. Jag kan köpa att man kan ha olika form på halsen på en modell men att det är olika loggor tycker jag är lite märkligt![]()
![]()
Tänk dig denna tröja men byt till rundhals och byt loggan vid tummen till en liten metallbit med tryck på istället. Jag kan köpa att man kan ha olika form på halsen på en modell men att det är olika loggor tycker jag är lite märkligt![]()
Eftersom jag hade beställt den mot faktura då jag har svårt att lita på näthandlare. Så det jag gjorde var att jag kontaktade dem i samband med att jag skickade tillbaka varan och trots flera påpekanden av de felen så försäkrade de att de inte säljer annat än äkta vara. De menar på att bilden kan vara förvirrande och skilja sig lite från när man ser varan i verklighetenIntressant minst sagt. Vad sa zalando när du kontaktade dem??
Versace och det var ju samma tröja fast med flera olika felSvårt att se att de skulle göra två modeller av samma tröja och göra den lilla loggan längst ner på tröjan på olika sätt.
"Versace Collection" Säljer Versace på sin egna sida med och prismässigt på deras sida så känns det inte som om det skulle vara B-produktion. Men även om det är B-produktion så ska väl inte varan skilja från den som visas på bilden?Versace på outlet är B-produktion från Asien och har inget att göra med lyxvulgoversace. Gäller kanske "Versace Collection" också?
"Versace Collection" Säljer Versace på sin egna sida med och prismässigt på deras sida så känns det inte som om det skulle vara B-produktion. Men även om det är B-produktion så ska väl inte varan skilja från den som visas på bilden?Tänker i alla fall hädanäfter köpa antingen direkt från deras egna sida eller av de som är auktoriserade återförsäljare
![]()
Om så är fallet tycker jag att det dåligt av Zalando att inte kontrollera så att de har en bild som stämmer överens med varan då en sån här situation, tycker iaf jag, skriker blåsning. Du har inget tips på bra sidor annars där man kan vara säker på att man får bra varor?Bilden på produkten kan mycket väl vara förproduktion eller provkollektion.
Den här svincoola väskan från Master-Piece. Fungerar både som "tote" och cykelbudsväska med den löstagbara axelremmen. Tillverkad i "Master-Tex" trelagerstyg (20 000 mm vattenpelare) med botten i mocka och detaljer i läder. Remmarna är i Cordura. Nästan obehagligt genomarbetad, funktionell och detaljerad, precis som man förväntar sig av japansk streetwear. Fanns på End men sålde slut direkt.
![]()
![]()
![]()
Är det gamla masterpiece, lex real mad hectic som har rebrandat sig med ett bindestreck eller nåt helt nytt jap märke? Inte så "på" längre