• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ditt senaste köp!

Är inte spinn-varianten för lite tyngre beten? Mitt är upp till 90g..
Du blir nog inte besviken iaf... Bara vänta på islossningen nu då.. :)
Längtar efter att kunna lägga i båten!

Min polares haspel var upp till 120g, och mitt spinnspö jag köpte nu är upp till 150g. Men det finns även en spinnmodell upp till 90g om man vill ha det.

Jo islossningen längtar jag till, är dock några månader kvar här uppe tyvärr. Vad har du för båt?

Bara för att isen ligger på vattnet här uppe i norr så betyder det inte att fiskesäsongen är slut. Man kan fortfarande stilla hungern men lite nya fiskeprylar. Och har man tråkigt så man kan alltid ge sina gamla rullar lite kärlek genom att demontera, tvätta upp och olja/fetta in. Det är inte bara klockorna som behöver service ibland.

Kul med nya grejer, mer Shimano för egen del dock! Kan rekommendera Sporting-jiggen också om du inte testat den redan?

Tolv litet spolarvätska, en vattenkokare och tio rosa plasttulpaner på Rusta i eftermiddags.

På lunchrasten blev det en bröstnäsduk på Brothers slutrea. Lite roligare.

Ett par Persol solbrillor, inte samma modell som McQueen men känner mig lite coolare i sommar i alla fall

0b75b17c8bb104c6850972c48a146e6f.jpg

En biltvätt.

Denna gamla RE1010 2x10 Band Equalizer från Rotel, tror att min har ballat ur, men så hittade jag denna på ebey, så det återstår att se ifall den funkar.

rotel 1010.JPG

$_57.JPG

Har denna just nu.
DSC_7878.JPG

Men den jag köpte idag, skall lira till denna klassiska Rotel 1010 serie.
DSC_7881.JPG

Är ruggigt bra drag i denna när den funkar som den ska!

DSC_1539.JPG

Hm kanske inte riktigt senaste men i alla fall ett riktigt bra köp! :)

Fick en "Mr Dunfri" jacka från svenska Houdini som jag använt flitigt. Hur nöjd som helst! Den klarar kanske inte riktigt när det blir under noll grader men har man en av deras power hoodies också så brukar det värma gott!
Skärmavbild 2015-02-08 kl. 08.33.29.png

Hm kanske inte riktigt senaste men i alla fall ett riktigt bra köp! :)

Fick en "Mr Dunfri" jacka från svenska Houdini som jag använt flitigt. Hur nöjd som helst! Den klarar kanske inte riktigt när det blir under noll grader men har man en av deras power hoodies också så brukar det värma gott!
Skärmavbild 2015-02-08 kl. 08.33.29.png

Den är grymt najs! Bra köpt/fått!

Köpte mig en ny dyklampa då min gamla ligger på botten nånstans... får se hur den här funkar, känns gedigen i fräst aluminium iallafall!

4A0B2875-802B-41C4-9EB3-9904CF12ED89_zpsr7mzoyom.jpg

Bildelar!

Stora grejjerna är väl dessa...

Maximum Motorsports undre bärarmar
MMRLCA-34_1_LG.jpg

Maximum Motorsports justerbar krängningshämmare
MMRSB-4_LG.jpg

CHE Performance övre bärarmar (dom med kulleder. Bussningar är för kärringar)
CHE2B_C.jpg

Och sedan lite mer slitage delar som tändstift, kompressor rem osv.
Behöver fortfarande köpa däck...

Den här svincoola väskan från Master-Piece. Fungerar både som "tote" och cykelbudsväska med den löstagbara axelremmen. Tillverkad i "Master-Tex" trelagerstyg (20 000 mm vattenpelare) med botten i mocka och detaljer i läder. Remmarna är i Cordura. Nästan obehagligt genomarbetad, funktionell och detaljerad, precis som man förväntar sig av japansk streetwear. Fanns på End men sålde slut direkt.

DSCF7033-2.jpg

DSCF7032.jpg

DSCF7034.jpg

Tillbaka
Topp