• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ditt senaste köp!

2x10m Supra HDMI-kabel
1x15m Supra HDMI-kabel
1x15m Supra Subwoofer-kabel
1x12m Supra Subwoofer-kabel

Dyrt somfan :D

image.jpeg
Dyrt är relativt, mina Transparent MusicLink Plus XLR som jag köpte för några år sedan var i mina ögon dyra... Ändå finns det mycket värre :cool:

Dyrt är relativt, mina Transparent MusicLink Plus XLR som jag köpte för några år sedan var i mina ögon dyra... Ändå finns det mycket värre :cool:

Förvisso
Detta kablage står för några få procent av kostnaden för all extra el/media i huset. Hade inte råd med dyrare :D. Tror inte jag kommer märka/höra någon skillnad mot dyrare alternativ! Har även förberett för 7.1 plus atmos (4 takhögtalare)

Förvisso
Detta kablage står för några få procent av kostnaden för all extra el/media i huset. Hade inte råd med dyrare :D. Tror inte jag kommer märka/höra någon skillnad mot dyrare alternativ! Har även förberett för 7.1 plus atmos (4 takhögtalare)

Med tanke på att HDMI är digital så är det ganska onödigt att köpa dyrt kablage. :)

Med tanke på att HDMI är digital så är det ganska onödigt att köpa dyrt kablage. :)
Tjena

Hade det varit 1m så hade jag kört på vad som. Men på exv 15m då chansar jag inte, vet att det är digitalt. Lite samma tankegång att välja cat5 eller cat6. Båda funkar säkerligen lika bra på kort avstånd men vid längre så kör jag hellre Cat6a.

Ett par mjukisbyxor.
Första paret jag ägt på 15 år.
Va på gymmet och orkade inte krångla på mig jeansen. Då blev det att springa över gatan och mjukisar va ett faktum. Extremt kluven till detta plagg..
Skönt ja. Snyggt..?

Ett par mjukisbyxor.
Första paret jag ägt på 15 år.
Va på gymmet och orkade inte krångla på mig jeansen. Då blev det att springa över gatan och mjukisar va ett faktum. Extremt kluven till detta plagg..
Skönt ja. Snyggt..?
Haha inte direkt va :)
Dock väldigt praktiskt t.ex. till kalla hemmakvällar, till gymmet osv :)
Skäms varje gång jag ser ett fjortisgäng på stan där tjejerna går med mjukisbyxor :)

Haha inte direkt va :)
Dock väldigt praktiskt t.ex. till kalla hemmakvällar, till gymmet osv :)
Skäms varje gång jag ser ett fjortisgäng på stan där tjejerna går med mjukisbyxor :)
Känner igen mig i det där..
Hittade dock ett par som va ganska okej.
Nike har kommit med en "slim fit"- mjukis serie som kallas tapered. Skäms inte SÅÅ mycket påväg hem från gymmet.
Lånad bild (Mina är svarta)
f8a30da4bc93c3e72571aa2edde3135c.jpg

Nike har kommit med en "slim fit"- mjukis serie som kallas tapered. Skäms inte SÅÅ mycket påväg hem från gymmet.
Nikes tech fleece är ju betydligt snyggare & bekvämare än vanliga mjukisbyxor, brukar själv köra de på väg till/från gymmet. Lite saftigt pris för mjukisar men det kan man tåla.

Nikes tech fleece är ju betydligt snyggare & bekvämare än vanliga mjukisbyxor, brukar själv köra de på väg till/från gymmet. Lite saftigt pris för mjukisar men det kan man tåla.
Är ju samma produkt! Det va så den hette asså. Bra att veta :)
Betalar häller mer och får en produkt som ser vettig ut än nått man bara ångrar sen!

Köpte ett par i somras som ser ut lite som chinos.. Mjukismaterial men linning,gylf,knappar och fickor som chinos.. De enda brallor i mjukismaterial som jag visar mig ute i..:)

Tillbaka
Topp