• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ditt senaste köp!

En helt ny och oanvänd Ericsson T28 WORLD, allt inplastat tom plasten som skyddar displayen sitter kvar!, Vad ska man säga, VÄRLDSKLASS!

DSC_4146.JPG
DSC_4147.JPG
DSC_4150.JPG

Whaaat var fick du den ifrån

Från tratten faktiskt, började jaga efter en ny, då min t28 world råkade brinna upp när jag skulle ladda upp den efter den legat i en samlat damm i en flyttkartong i många år. Har sökt över allt, har hittat några på eBay, men dom har varit i både dåligt skick och låsta. Denna ropade jag hem för en vecka sedan då jag hade turen att stöta på den när jag kollade klock utbudet på just Tradera.

Senast ändrad:
Från tratten faktiskt, började jaga efter en ny, då min t28 world råkade brinna upp när jag skulle ladda upp den efter den legat i en samlat dam i en flyttkartong i många år. Har sökt över allt, har hittat några på eBay, men dom har varit i både dåligt skick och låsta. Denna ropade jag hem för en vecka sedan då jag hade turen att stöta på den när jag kollade klock utbudet på just Tradera.
Nästa fråga blir ju osökt varför du letat så efter den?:)

• Like
Reactions: JLW
Från tratten faktiskt, började jaga efter en ny, då min t28 world råkade brinna upp när jag skulle ladda upp den efter den legat i en samlat dam i en flyttkartong i många år. Har sökt över allt, har hittat några på eBay, men dom har varit i både dåligt skick och låsta. Denna ropade jag hem för en vecka sedan då jag hade turen att stöta på den när jag kollade klock utbudet på just Tradera.

Hehe...det tycker jag du skall göra, så länge du inte behöver surfa, så är dessa telefoner 100 gånger bättre än dagens telefoner....

Där ser man, hyfsat ändå att hitta en som är helt ny. Kommer ihåg när den kom, så grymt nice :D

Tyvärr är jag beroende av surf både i jobb och privat, om inte annat så är de "fickvänliga".

Hur känns den? Har Oneplus 2 som känns lite för stor.. Kommer från en 5 tums skärm, och det är perfekt storlek. 5,5 tum som Oneplus 2 är känns för klumpigt..
Jag hade OnePlus One tidigare men tyckte att den var för stor. Än så länge är jag riktigt nöjd :)
Är inte helt nöjd med att man bara kan ha 4x4 appar per sida... På ettan (2an också antar jag) kan man ha 5x5 appar

Tjena

Hade det varit 1m så hade jag kört på vad som. Men på exv 15m då chansar jag inte, vet att det är digitalt. Lite samma tankegång att välja cat5 eller cat6. Båda funkar säkerligen lika bra på kort avstånd men vid längre så kör jag hellre Cat6a.
Håller med, digitalt innebär inte att det rinner ettor och nollor i kabeln, det är fortfarande spänningsnivåer. Kanske att dom dyrare är mindre störningskänsliga också om man lägger dom nära utrustning som strålar mycket etc.

Min säger hej! :)

Denna får duga tills man får köpt sig en riktig espresso maskin :D

Skönt att se att personen med uppgift att trycka dit den guldfärgade dekalen var full även på passet din bryggare monterades.
Jag har två bryggare av modellen (en hemma och en på landet) -bägge med sneda dekaler. Kanske en indikation att den skall tas bort när jag tänker efter.

Skönt att se att personen med uppgift att trycka dit den guldfärgade dekalen var full även på passet din bryggare monterades.
Jag har två bryggare av modellen (en hemma och en på landet) -bägge med sneda dekaler. Kanske en indikation att den skall tas bort när jag tänker efter.
Klart dekalen ska bort! Låter du "Full-HD"-dekalen sitta kvar på tvn också? Eller ittala-etiketten på glasen?

Jag lyckades äntligen hitta ett par O.J Dean i flanell & rätt gråa nyans. Sedan blir det en tur in till Örebro för att plocka upp två par jeans hos skräddaren också. Förhoppningsvis blir denna måndag en bra dag.:nailbiting:
Oscar-Jacobson_Dean-Trousers_grey_534-8992_112_front_large.png

Min säger hej! :)

Denna får duga tills man får köpt sig en riktig espresso maskin :D

Svårt att få bättre bryggkaffe än från Mocca Master. Har haft min i snart tre år utan några strul alls. Brygger lika gott som när den var ny trots att den går flera gånger om dagen. Ett tips är att komma ihåg att kalka av den då och då. Jag försöker göra det en gång i månaden ungefär. Det är inte roligt när kaffet börjar smaka märkligt.

Klart dekalen ska bort! Låter du "Full-HD"-dekalen sitta kvar på tvn också? Eller ittala-etiketten på glasen?
Då blir det inte fullsett ju!!

On topic. Jag hatar märken. Glas och skålar med ittala osv. WHO the fuck cares om märket? Att du köpt nåt i glas för över 100kr? Äldre har en tendens att vilja spara sånt på som om de skulle missa annars om de behöver komplettera ett glas el så.

Top notch är när någon lyckas behålla kostymmärkningen på ärmen.

Nu börjar jag bli extremt jävla less på det återkommande problemet "tyvärr finns inte denna vara i lager, vi har nu makulerat din order...". Det har hänt med fem gånger som jag kan räkna på handen detta år. Denna gång gällde det byxorna från Oscar Jacobson...

Nu börjar jag bli extremt jävla less på det återkommande problemet "tyvärr finns inte denna vara i lager, vi har nu makulerat din order...". Det har hänt med fem gånger som jag kan räkna på handen detta år. Denna gång gällde det byxorna från Oscar Jacobson...
Det är ett tecken på att du ska spendera mindre pengar på kläder och mer på klockor

Tillbaka
Topp