Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste bara fråga, hur många solglasögon har du? Vill minnas många köp-inlägg angående solglasögonVäldigt nöjd med både solglasögon & klocka.
Tredje gången gillt. Jag returnerade Garrett Leight & Oliver Peoples. Något små, tyvärr. Dessa sitter helt perfekt!Måste bara fråga, hur många solglasögon har du? Vill minnas många köp-inlägg angående solglasögon
Jaha, då mindes jag iallafall rätt Hoppas dessa funkar nu!Tredje gången gillt. Jag returnerade Garrett Leight & Oliver Peoples. Något små, tyvärr. Dessa sitter helt perfekt!
Jag sålde av en hel del för att göra det här inköpet, så nu har jag följande i lådan.
Cutler & Gross 1007
Oliver Peoples Gregory Peck
Ray Ban Clubmaster
Ray Ban Wayfarer
Det gör dom.Jaha, då mindes jag iallafall rätt Hoppas dessa funkar nu!
Bra tips Testade blindfolded kors. Gick åt skogen såklart. Men ska träna mer på det. Ställa upp enklare kors för lösning . Mer koncentration och ta mer tid på mig. Kul med kub är det i alla fall och typiskt mig att trilla dit på saker jag måste bemästra. Bli bra på. Annars har det varit musikinstrument klassisk gitarr trummor och massa annat . Kub är bra tränar minnet.Roligt roligt. Hett tips angående korset är att försöka lära dig att lösa det blindfolded. Må låta galet, och kännas galet komplicerat från början men man lär sig ganska snabbt hur man gör det och det är en otroligt bra träning för att höja ens hastighet. Kubar inte lika mycket nu som jag gjorde förut, fast din post fick mig att plocka upp dem igen och köra igenom några gånger. Mindes mycket mer än jag trodde att jag skulle göra. Kanske blir till att försöka få till det mer regelbundet igen. Kanske ska ta och plocka upp en kub till eller två så jag har fler att växla mellan också.
Telefonjack???
Har inget behov att ha det senaste, streamar bara saker till apple tvn och slösurfar med den så den lär räcka några år iaf
Är det Air 2 du köpt så lär du inte bli besviken!Har inget behov att ha det senaste, streamar bara saker till apple tvn och slösurfar med den så den lär räcka några år iaf
Japp det är en 2:a. Jag hade första minin som kom 2012 med stora pixlar på hemskärmen tills nu så jag är inte besviken om man säger såÄr det Air 2 du köpt så lär du inte bli besviken!
Köpte själv en nyligen och updaterade mig från en gammal iPad 2, sjuk skillnad!
Air2 är riktigt vass
Jag bor i Sthlm, dom är lite efter här.Telefonjack???
Mitt första köp när jag tar licens
Jag bor i Sthlm, dom är lite efter här.
Jag bor i Sthlm, dom är lite efter här.
Jag röstade stolt ja redan i originalversionen.
Vad i helvete, har den redan släppts? Jag brottades med min 5s vääääldigt länge eftersom att jag inte ville ha en större lur, men för en månad sedan gav jag upp. Det blev en iPhone 6S.Den ersätter min iPhone 6 och känns helrätt än så länge. Mindre skärm men mycket lättare att hantera och märks inte i jeansfickan
iPhone SE
Den ersätter min iPhone 6 och känns helrätt än så länge. Mindre skärm men mycket lättare att hantera och märks inte i jeansfickan
Dubbelpost.
Humana 4800:-, för 16GB.Vad kostar SE'n?
funderar på att sälja min 6a och införskaffa en SE istället, gillade formerna/storleken på 5s bättre tbh