MrPlow
Silver
4695 för 16 GBHumana 4800:-, för 16GB.
Edit* - Jag överväger att sälja min 6S & plocka en SE, 16gb.
5795 för 64 GB (som är den vettiga storleken)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
4695 för 16 GBHumana 4800:-, för 16GB.
Edit* - Jag överväger att sälja min 6S & plocka en SE, 16gb.
Vad i helvete, har den redan släppts? Jag brottades med min 5s vääääldigt länge eftersom att jag inte ville ha en större lur, men för en månad sedan gav jag upp. Det blev en iPhone 6S.
Nice, har helt missat SEn. Är det en storlek mellan 5s och 6?
Snyggt! Är jäkligt sugen med!Släpptes idag.
Det är exakt samma storlek som 5S. Samma utsida som 5S men den mesta insidan från 6S. Smidigt att alla tillbehör till 5S passar den här.
Priserna är helt klart överkomliga med Apple-mått mätt. Jag slog faktiskt till på 64 gb även om jag alltid klarat mig på 16 innan. Känns skönt att slippa tänka på vad man har plats för![]()
Den saknar 3D touch dock, men det verkar inte hindra folk från att byta ner sig från 6S.Släpptes idag.
Det är exakt samma storlek som 5S. Samma utsida som 5S men den mesta insidan från 6S. Smidigt att alla tillbehör till 5S passar den här.
Priserna är helt klart överkomliga med Apple-mått mätt. Jag slog faktiskt till på 64 gb även om jag alltid klarat mig på 16 innan. Känns skönt att slippa tänka på vad man har plats för![]()
Jag har aldrig använt det...Den saknar 3D touch dock, men det verkar inte hindra folk från att byta ner sig från 6S.
Ska bli skoj att prova.
För mig som kommer från sexan är det inga problem men för de som kört 6S kan jag förstå att man saknar det. Lite konstigt beslut av Apple, vill de att 3D touch ska stödjas i alla appar borde det faktiskt finnas i alla deras lurar. Inget som stör mig personligen dock.Den saknar 3D touch dock, men det verkar inte hindra folk från att byta ner sig från 6S.
Ska bli skoj att prova.
Jag har bara en 6a så jag har inte heller använt det. Men min fru har 6S och hon använder det inte heller. Men det verkar schysst det lilla jag testat. I synnerhet när man ska förhandsgranska länkar.Jag har aldrig använt det...
Släpptes idag.
Batteritiden är rejält mycket bättre än 6S enligt både specifikationer och tester. I vissa fall är den t.o.m. lika bra som 6S plus.
Fuck. Nu måste jag ju köpa en...Batteritiden är rejält mycket bättre än 6S enligt både specifikationer och tester. I vissa fall är den t.o.m. lika bra som 6S plus.
Du kan jämföra olika iPhone-modeller här:
http://www.apple.com/se/iphone/compare/
Sammanfattning av lite olika reviews:
http://www.macrumors.com/2016/03/24/iphone-se-reviews/
Fuck. Nu måste jag ju köpa en...
Batteritiden är rejält mycket bättre än 6S enligt både specifikationer och tester. I vissa fall är den t.o.m. lika bra som 6S plus.
Du kan jämföra olika iPhone-modeller här:
http://www.apple.com/se/iphone/compare/
Sammanfattning av lite olika reviews:
http://www.macrumors.com/2016/03/24/iphone-se-reviews/
Och då måste du kunna ringa rörmokaren! Ergo köp ny telefon.Jag måste verkligen köpa en ny lur och jag har då banne mig väntat l-ä-n-g-e på att Apple ska släppa en mindre lur. Måste beställa en jag med men vill vänta tills köket är klart. För just nu ser det ut som att jag måste bila och byta avloppet...![]()
Och då måste du kunna ringa rörmokaren! Ergo köp ny telefon.
Klocksnack - när behöver hjälp att säga ja till en ny klocka / pryl :$Redan ring och redan beställt.![]()
Redan ring och redan beställt.![]()
Klocksnack - när behöver hjälp att säga ja till en ny klocka / pryl :$
Klocksnack - när behöver hjälp att säga ja till en ny klocka / pryl :$
Du/ni får återkomma med en kort recension, är själv sugen! Sen vet man ju aldrig vad apple hittar på till hösten, det vill man ju inte heller missaVärre än knark. En post sen är man fast...![]()
Fick hem denna Logitech Harmony Elite igår, hoppas denna funkar bättre än mitt föregående köp som var en IR/RF förlängare vid namn Maximum 100. Skall ha den till att styra mina enheter som är bakom TVn i garderoben dom har 2 decimeter tjocka väggar.
![]()
![]()
Det är bara en tom kartong det där va?Tack Ebay för att ni finns![]()
![]()