P
Philippe Stern
Guest
Ser billiga ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser billiga ut
Använder endast mille notti.Ser billiga ut
Nya sängkläder @Philippe Stern
Ser billiga ut
Ser som sagt billiga ut. Du borde be någon photoshopa om bilden så det står Lexington. Jag vet att @marer är bra på att manipulera bilder. Be honom.
Ser som sagt billiga ut. Du borde be någon photoshopa om bilden så det står Lexington. Jag vet att @marer är bra på att manipulera bilder. Be honom.
@Philippe Stern är en känd lakan-connoisseur här på forumet så hans approval på mitt köp är viktigt.Haha!
Jag kan ha missat något men har detta möjligen med säng och tillbehörsköpet som gjordes av någon KSare för några månader sedan?
Blondin-Bella handlar på Shuterman.Lexington?! Handlar inte bara Blondin-Bella där? Är du Blondin-Bella?
Schuterman*Blondin-Bella handlar på Shuterman.
@Philippe SternSer som sagt billiga ut. Du borde be någon photoshopa om bilden så det står Lexington. Jag vet att @marer är bra på att manipulera bilder. Be honom.
Gudars skymning, fler bilder på denna läckerbit!!!Mitt senaste köp värt att nämnasskall bara över till min vagn...
Hörde att SMHI sa att våren e påväg...?!
![]()
Control Your Home With Your SMARTPHONE!
Håller på att installera alla enheter!
![]()
![]()
![]()
Coolt som faen, att jag kan vara vart som helst, men ändå slå på vilken enhet jag vill!
![]()
Här om jag vill kolla vad det är för temperatur.![]()
Antingen så ställer du timern på den tid du vill ha.
![]()
Eller så startar du den via mobilen.
![]()
Och om du inte vill använda tillifonen, så kör du bara med fjärren istället, Jao!
![]()
Smärtfri installation? Prisvärt? Tankar?
Om det är lunch?Återkommer i ärendet om det är lunch?!
Om det är lunch?
Control Your Home With Your SMARTPHONE!
![]()
![]()
![]()
Coolt som faen, att jag kan vara vart som helst, men ändå slå på vilken enhet jag vill!
![]()
![]()
![]()
Och om du inte vill använda tillifonen, så kör du bara med fjärren istället, Jao!
![]()
Du kommer snart inse att du måste uppgradera till Z-waveControl Your Home With Your SMARTPHONE!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Du kommer snart inse att du måste uppgradera till Z-wave![]()
Ett system som jag kört med i drygt 2 år. Det fungerar otroligt bra. Kör mitt system i sommarstugan och då har man ju koll på temperaturer samt att man kan tända och släcka lampor på ett trovärdigt sätt. Det som hade gjort saken ännu bättre är att de hade haft lite kameror samt att jag kunde styra bergvärmepumpen också. Billigaste stället att köpa till fler kontakter osv är i Ullared.
Otroligt smidigt att ligga i sängen och slå av/på lampor utan att gå upp!
Haha brukar själv få lite frågande blickar när jag svarar det. "Mfah"-grejen har jag aldrig vågat mig på dock.Haha...klockrent, skönt att man inte är ensam om att veta va detta uttrycket kommer ifrån! STOCKHOLMSNATT är kult
.
Haha brukar själv få lite frågande blickar när jag svarar det. "Mfah"-grejen har jag aldrig vågat mig på dock.
Jag kör också med Tellstick fortfarande men har långt gångna planer på att uppgradera när Telldus släpper sin nya Z-wave och 433 MHz-kombo (Tellstick ZNet Pro).Haha...efetr att ha kollat upp z-wave, så vill jag uppgradera till z-wave redan i morgon, sjukt coolt, älskar allt som har med elektronik och göra, allt som har en fjärrkontroll är så über...
Jag kör också med Tellstick fortfarande men har långt gångna planer på att uppgradera när Telldus släpper sin nya Z-wave och 433 MHz-kombo (Tellstick ZNet Pro).