För ung för ha sett denna filmenHaha...klockrent, skönt att man inte är ensam om att veta va detta uttrycket kommer ifrån ! STOCKHOLMSNATT är kult .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För ung för ha sett denna filmenHaha...klockrent, skönt att man inte är ensam om att veta va detta uttrycket kommer ifrån ! STOCKHOLMSNATT är kult .
För ung för ha sett denna filmen
Bra Photoshop. Lika bra som @Oskar456 tycker jag.
Smärtfri installation? Prisvärt? Tankar?
Smärtfri installation? Prisvärt? Tankar?
Det skall börjas i tid, Super Mario är king kung juhBarnen ville ha.. eller ja. Dom ville det efter att jag förklarat hur kul Super Mario är.
Zelda är snäppet kingigare.Det skall börjas i tid, Super Mario är king kung juh
Lite svårare också..Zelda är snäppet kingigare.
Släpps inte än så jag får gräva fram supernintendot och tjuvträna.Lite svårare också..
Have fun..
Alright, har kollat på några sånna här lösningar och några trådlösa kameror osv, ska kolla runt lite mer innan jag slår till.Jovars...det gick bra, bara man man fick igång Tellstick net enheten som är kopplad till Routern, sen var det bara att lägga till alla enheter som följde med paketet. Mina tankar är bara positiva, jag provade att starta upp allt som är inkoppla då jag var borta mil ifrån hemmet med goda resultat. Jag kan exempelvis vara på semester i långtbortistan, men ändå sätta igång belysning vilken tid som helst på dygnet, vill du koppla en enhet till radion så kan du göra det. Jätte smidigt!
Om detta paket är prisvärt, nja, svårt att säga, vet väl inte om jag tycker 1499kr känns som pris värt, några hundralappar för mycket kan jag tycka, men att det är trevliga och roliga grejer råder det inga tvivel om. Kollade prisjakt, verkar som att det bara är classe som säljer detta paket tyvärr.
Men jag ger ändå detta Tellstick paket, 4 Affar av 5 möjliga.
Jag körde det på NES, GB och GBA, det är fan svårslaget, lätt ett av de bästa spelen ever. Link to the past, four swords, it brigs back memories!Släpps inte än så jag får gräva fram supernintendot och tjuvträna.
Barnen ville ha.. eller ja. Dom ville det efter att jag förklarat hur kul Super Mario är.
Jovars...det gick bra, bara man man fick igång Tellstick net enheten som är kopplad till Routern, sen var det bara att lägga till alla enheter som följde med paketet. Mina tankar är bara positiva, jag provade att starta upp allt som är inkoppla då jag var borta mil ifrån hemmet med goda resultat. Jag kan exempelvis vara på semester i långtbortistan, men ändå sätta igång belysning vilken tid som helst på dygnet, vill du koppla en enhet till radion så kan du göra det. Jätte smidigt!
Om detta paket är prisvärt, nja, svårt att säga, vet väl inte om jag tycker 1499kr känns som pris värt, några hundralappar för mycket kan jag tycka, men att det är trevliga och roliga grejer råder det inga tvivel om. Kollade prisjakt, verkar som att det bara är classe som säljer detta paket tyvärr.
Men jag ger ändå detta Tellstick paket, 4 Affar av 5 möjliga.
Satan vad fint! Att välja skjutdörrar istället för vanliga dörrar är kanske det bästa beslutet jag tagit någonsin!Sjukt roligt @WBergdahl !
Själv hade jag det roliga nöjet att köpa en skjutdörrskarm.
Kommer en liten update i avundsjukstråden till helgen.
Satan vad fint! Att välja skjutdörrar istället för vanliga dörrar är kanske det bästa beslutet jag tagit någonsin!
Går inte att understryka nog hur bra skjutdörrar är!!Satan vad fint! Att välja skjutdörrar istället för vanliga dörrar är kanske det bästa beslutet jag tagit någonsin!
Köpte en rubriks kub till grabben men tv spel är ju roligare. Blev intresserad själv istället. Köpte några till. Alla helt ok. Olika känsla och olika färgnyanser. Rubrik orginal dyrast 150kr . Snygg . känslan av sirap innuti. Cycloneboys billigast 30kr. De andra mellan 60-80kr DaTan. DaTan Pro. MoFang thunderclap. Snabba och lätta cuber. ' blandar alla och löser dem i följd ibland. Tränar in nya kombinationer och algoritmer. Kortar stadigt in på tiden det tar att lösa. Klockan min senaste. Ställde den nyårsafton. Haft den på armen varje dag. Inte justerat tiden sedan dess. Nu idag 60 dagar har passerat. 17 sek har den tappat.
Har bara hållt på med kuben en månad ca. Snittar nu runt 2 minuter. Men dröjer nog inte länge tills jag når 1 minut vilket är mitt första mål. Jag måste bli bättre på allt. Korset. F2l. Upptäcka par snabbare . Undvika pauser. M m . allt kommer lösa sig med lite rutin. Sen vill jag lära mig andra metoder t ex Petrus. Idag tog jag med DaYan zanchi pro med svart istället för vit. En favorit. Snabb och lättvriden. Annars är väl thunderclap den mest välbyggd. Tyst. Exakt. Fin känsla. Kvalitetskub. Känns dock något hal. men också favorit.Roligt att det finns andra med intresse för Rubriks kub. Vilken är favoritkuben? Och om man får vara nyfiken och fråga, vad snittar du att lösa på?
Har bara hållt på med kuben en månad ca. Snittar nu runt 2 minuter. Men dröjer nog inte länge tills jag når 1 minut vilket är mitt första mål. Jag måste bli bättre på allt. Korset. F2l. Upptäcka par snabbare . Undvika pauser. M m . allt kommer lösa sig med lite rutin. Sen vill jag lära mig andra metoder t ex Petrus. Idag tog jag med DaYan zanchi pro med svart istället för vit. En favorit. Snabb och lättvriden. Annars är väl thunderclap den mest välbyggd. Tyst. Exakt. Fin känsla. Kvalitetskub. Känns dock något hal. men också favorit.Vilken är min favorit nere på 30 sek . Vet inte än. vilken som blir bästa speed cube.
Fusk ju! Ta sen och försöka montera en gammal dörr men konstiga mått, sena väggar samt golv och du får ännu roligare att passa in allt. Men det kommer bli grymt!
Har installerat både den dyra varianten och snålvarianten. Snålvarianten behöver inte lika mycket utrymme inuti väggen, men släpper igenom desto mer ljud.