Sjobedan
Silver
GrymtJadå, blir någon gång i augusti vanliga fall, löser ett par till dig då![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GrymtJadå, blir någon gång i augusti vanliga fall, löser ett par till dig då![]()
Grattis!Köpte min första nyare Longines! Måste säga att det var klart över förväntan med tanke på vad de kostar!
![]()
Tack så mycketGrattis!![]()
Hela den här tråden är väl tänkt att vara just OT?Kanske lite OT, men foto hör ju ändå till
Älskar att fota på min fritid! Har tusentals bilder ända tillbaka ifrån 2002. (Född 1987)
Sony A7RII kamerahus
Sony Zeiss 55mm F/1,8 glas
![]()
Snyggt, bra färg inför sommarn. Har en likadan, dock i mörkgrönt... Underbar tröja, men man kanske skulle köpa på sig nån ljusare nu i ljusare tider.En tröja
![]()
Akta knät! Du vet hur det kan gå.Vintage Santa Cruz Rob Roskopp "Face 2" med Gullwing truckar och Bullet hjul. Originaluppsättning.
![]()
Makita är grymma grejer, bra valNu är jag vuxen, införskaffat första skruvdragaren.
![]()
![]()
![]()
Jag har fastnat lite för inredning till lägenheten nu efter flytt & jag tror att denna kan ge ett litet lyft på föntsterblecket.
Makita är grymma grejer, bra val
Helt rätt! Jag och alla mina kollegor jobbar med makita. Alla är nöjda. Det enda man kan göra för att göra det bättre är att uppgradera till 5Ah batterier men det är inget man behöver hemma precis. Men jobbar man en hel dag så är det skönt med lite mer power! Att köpa "dyrt" lönar sigSupernöjd än så länge, lika bra köpa bra grejer och inte irritera sig när man behöver göra nåt.
Hur står sig hilti these days? Ett tag man såg dem, dock kryllar det av dewalt och Bosch. Maktia är coola!Helt rätt! Jag och alla mina kollegor jobbar med makita. Alla är nöjda. Det enda man kan göra för att göra det bättre är att uppgradera till 5Ah batterier men det är inget man behöver hemma precis. Men jobbar man en hel dag så är det skönt med lite mer power! Att köpa "dyrt" lönar sig
Hilti är riktigt bra, snäppet över alla andra. Men inte till det priset, man får betala 3 gånger mer för hiltiHur står sig hilti these days? Ett tag man såg dem, dock kryllar det av dewalt och Bosch. Maktia är coola!
Haha, kan bara instämma. FestoolJag har kollat en del på Makita då jag måste skaffa ny skruvdragare. Hittills har jag nästan uteslutande Festool trots att jag bara är hemmapulare men har man en farsa vars bästa vän jobbat för Festool och haft agenturen i flertalet länder världen över blev det billigare än typ Ikeas skruvdragare.
Lånade ut en hel jäkla stapel lådor med verktyg för ett par år sedan till extra farsan som skulle bygga altan och han skulle minsann köpa samma grejer tills han fick reda på prislappen. Han ringde och undrade seriöst om jag rånat en bank för att finansiera alla verktygen..![]()
Haha, kan bara instämma. Festool
Hilti är top notch alla kategorier. Men om du inte arbetar med maskinerna varje dag så är det helt vansinnigt att köpa Hilti.Hur står sig hilti these days? Ett tag man såg dem, dock kryllar det av dewalt och Bosch. Maktia är coola!
Hilti är top notch alla kategorier. Men om du inte arbetar med maskinerna varje dag så är det helt vansinnigt att köpa Hilti.
Snyggt, du tog den!En gigantisk buttplug med lampa i?![]()