• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ditt senaste köp!

Köpte min första nyare Longines! Måste säga att det var klart över förväntan med tanke på vad de kostar!
IMG_3457.JPG

buttplug-i-glas.jpg

Jag har fastnat lite för inredning till lägenheten nu efter flytt & jag tror att denna kan ge ett litet lyft på föntsterblecket.

Supernöjd än så länge, lika bra köpa bra grejer och inte irritera sig när man behöver göra nåt.
Helt rätt! Jag och alla mina kollegor jobbar med makita. Alla är nöjda. Det enda man kan göra för att göra det bättre är att uppgradera till 5Ah batterier men det är inget man behöver hemma precis. Men jobbar man en hel dag så är det skönt med lite mer power! Att köpa "dyrt" lönar sig

Helt rätt! Jag och alla mina kollegor jobbar med makita. Alla är nöjda. Det enda man kan göra för att göra det bättre är att uppgradera till 5Ah batterier men det är inget man behöver hemma precis. Men jobbar man en hel dag så är det skönt med lite mer power! Att köpa "dyrt" lönar sig
Hur står sig hilti these days? Ett tag man såg dem, dock kryllar det av dewalt och Bosch. Maktia är coola!

Jag har kollat en del på Makita då jag måste skaffa ny skruvdragare. Hittills har jag nästan uteslutande Festool trots att jag bara är hemmapulare men har man en farsa vars bästa vän jobbat för Festool och haft agenturen i flertalet länder världen över blev det billigare än typ Ikeas skruvdragare.
Lånade ut en hel jäkla stapel lådor med verktyg för ett par år sedan till extra farsan som skulle bygga altan och han skulle minsann köpa samma grejer tills han fick reda på prislappen. Han ringde och undrade seriöst om jag rånat en bank för att finansiera alla verktygen.. :D

Jag har kollat en del på Makita då jag måste skaffa ny skruvdragare. Hittills har jag nästan uteslutande Festool trots att jag bara är hemmapulare men har man en farsa vars bästa vän jobbat för Festool och haft agenturen i flertalet länder världen över blev det billigare än typ Ikeas skruvdragare.
Lånade ut en hel jäkla stapel lådor med verktyg för ett par år sedan till extra farsan som skulle bygga altan och han skulle minsann köpa samma grejer tills han fick reda på prislappen. Han ringde och undrade seriöst om jag rånat en bank för att finansiera alla verktygen.. :D
Haha, kan bara instämma. Festool

Hilti är top notch alla kategorier. Men om du inte arbetar med maskinerna varje dag så är det helt vansinnigt att köpa Hilti.

När vi byggde undertak i förra lägenheten så var det mycket armeringsjärn i taket. 4-5 st så var borren slut, fick tag i borr från hilti.....åt de där jävla armeringsjärnen. Värt varenda slant.

Tillbaka
Topp