Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad heter denna modell?2000kr! Då ingår även "gravering" eller vad man ska säga.
![]()
Pocket Organiser!Vad heter denna modell?
Så jäkla bra!
Så jäkla bra!
Älskar mina två par car shoes.
Än idag grämer det mig dagen jag inte köpte dem i alligator när de var nedsatta från 12000kr till 3-4000. Blir arg varje gång jag tänker på det nu
Båda mina par är mocka, men de har slitits ganska snabbt även om jag kör 3 par andra mockaloafers jag har mer som slit och släng. Kan tänka mig att skinnet klarar sig lite böättreSå satans snygg och bekväm. Hur har de hållt för användning?
Inflyttningsfest? ?Köpte mitt första hus igår!
Toknöjd!
![]()
Inflyttningsfest? ?
Har länge försökt hitta en keps som faller mig i smaken då jag tycker alla från de vanligaste märkena är tråkiga. Men så snubblade jag över denna från märket Melin, vilket är ett nytt märke jag inte kände till innan och var tvungen att slå till
![]()
![]()
Oh me like! Hitta du den i Sverige/svensk webshop?Har länge försökt hitta en keps som faller mig i smaken då jag tycker alla från de vanligaste märkena är tråkiga. Men så snubblade jag över denna från märket Melin, vilket är ett nytt märke jag inte kände till innan och var tvungen att slå till
![]()
![]()
Ja jag föl för den direkt!Oh me like! Hitta du den i Sverige/svensk webshop?
Edit: får man fråga vart du beställde ifrån?
Tack!Ja jag föl för den direkt!Tyvärr verkar den endast finnas i amerikanska webshopar då märket härstammar därifrån. Så jag beställde min från Bloomingdales webshop, men den finns även på www.melinbrand.com och där har de riktigt många grymma modeller i fina material
![]()
Det är lugnt inga problem! Du får gärna uppdatera om det blir något köp så man får se vad för trevligt det blev
Ett Basebollträ tt ha bredvid dörren...
![]()
Jag slår absolut inte först men slår jag tillbaka siktar jag på knäskålarna...
https://klocksnack.se/threads/ot-saker-som-irriterar-er-i-vardagen.45487/page-38#post-1526499
En 9a i halsdukslådan är bättre! Skämtåsido Baseball funkar fint, har på jobbet, tagits fram och lagts på disken någon gång i hotsyfte när vi plockat snattare/mobiltjyv. Funkat perfekt varje gång och de har suttit som små ljus tills polisen kom.
För en som växt upp i skyddad verkstad och bor aldrig vart med om strul man sett undrar jag vad en 9a är?