MrPlow
Silver
Den är så härligt tysk den där!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och gott kaffe blir det! Har du matchande kvarn?Och ändå är den stilfull![]()
Här kommer en bild.Två skjortor från TM Lewin låg i posten i dag. Köpte tre i en av deras Pragbutiker tidigare i år. Blev kanonnöjd med kvaliteten och de kostar inte mer än Dressmans dyraste inklusive porto.
Hur kan man ens veta vad en skjorta kostar på Dressman???Två skjortor från TM Lewin låg i posten i dag. Köpte tre i en av deras Pragbutiker tidigare i år. Blev kanonnöjd med kvaliteten och de kostar inte mer än Dressmans dyraste inklusive porto.
Och gott kaffe blir det! Har du matchande kvarn?
Absolut! Kolla in kaffetråden! https://klocksnack.se/threads/ot-kaffe-nördnivå.18340/Inte än, men låter på dig som att jag bör ha![]()
Snygga! Får man fråga vad det är för tillverkare och modell?Blev ett par nya solglasögon idag, stod mellan dessa eller moscot, men dessa kändes bättre !![]()
Ett par Tom Ford... Men vilken modell vet jag inteSnygga! Får man fråga vad det är för tillverkare och modell?
Kanon! Tack!Ett par Tom Ford... Men vilken modell vet jag inte![]()
Precis, Tom Ford, modellen heter FrankKanon! Tack!
Blev en sån här rackare idag, har tidigare bara haft den vanliga korthållaren, men den här slår den !
2500 ish tror jagSnyggt! Vad får man betala för en sådan?
Snyggt! Vad får man betala för en sådan?
2000kr! Då ingår även "gravering" eller vad man ska säga.2500 ish tror jag
Trevligt! ska in i helgen och köpa en2000kr! Då ingår även "gravering" eller vad man ska säga.
![]()
Kul Grattis!!![]()
![]()
Blev en sån här rackare idag, har tidigare bara haft den vanliga korthållaren, men den här slår den !
Måste köpa det jag också.Äntligen är det dags!
![]()
2000kr! Då ingår även "gravering" eller vad man ska säga.
![]()
Stod och funderade igår på att gravera den också, men sambon gav mig peeken att vi måste ju diskutera våra efternamn först .... kände helvete det här kommer bli ett dyrt.. och då hade hon precis köpt en väska och jag min plånka..
Ouch..Stod och funderade igår på att gravera den också, men sambon gav mig peeken att vi måste ju diskutera våra efternamn först .... kände helvete det här kommer bli ett dyrt.. och då hade hon precis köpt en väska och jag min plånka..