• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ditt senaste köp!

Hilleberg_Niak_Tent_red[1000x700].jpg
Skamlöst stulen bild då jag inte använt det ännu, men tog hem ett Hilleberg från jobbet för ett tag sedan. Väger hela 2 kg mindre än Staikat jag brukade släpa runt på tidigare!

Hilleberg_Niak_Tent_red[1000x700].jpg
Skamlöst stulen bild då jag inte använt det ännu, men tog hem ett Hilleberg från jobbet för ett tag sedan. Väger hela 2 kg mindre än Staikat jag brukade släpa runt på tidigare!
Ruggit bra kvalla! Har ett Nammatj som är 30 år gammalt har bytt en båge, det är allt. Har bott flera månader i tältet totalt. Från fjällvärlden i skogen till Kroatien, vinter som sommar! Grattis till ett fantastiskt tält!

Ruggit bra kvalla! Har ett Nammatj som är 30 år gammalt har bytt en båge, det är allt. Har bott flera månader i tältet totalt. Från fjällvärlden i skogen till Kroatien, vinter som sommar! Grattis till ett fantastiskt tält!

Ja, Hilleberg är enkelt bäst. Ganska dyra, men knappast sett till hur länge de håller. Ett av få märken jag har verklig respekt för!

Har varit sugen länge på en Projektor, duk osv, idag så köpte jag på mig en Sony VPL-HW40 ES, proj-duk fick bli en KingPin TAB Tension 90'', 16:9, HDMI kabel fick bli en Supra HD5 12 meter och ett vitt takfäste från Chief KITPD003.

2588985.jpg
kingpin_tab_tension_90_169-22385297-1.jpg
229710_2.jpg
130151_2.jpg
Bra val av projektor! Otroligt prisvärd med vad den presterar. Men glöm inte bort ett surroundljud system också... :p

Grymt, jag har funderat länge på en liten kikare. Är du nöjd med den där? Hur djupt hål gör den i plånboken?

Tycker bilden är jämförbar med en betydligt större (men billigare) kikare jag har hemma, t.o.m. bättre i vissa avseenden. De lyckas bra med att kompensera för storleken med bra optik. Den är inte lika ljus i skymning som den större men skillnaden är inte så stor som man kan tro. Toppen med tanke på hur bärbar den är alltså.

Du får nog räkna med runt sex lök och då är den billig för att vara swarovski. Går säkert att hitta riktigt bra fast billigare, men ja du vet, en klockjämförelse ligger nära till hands här... :)

Tillbaka
Topp