Och jädra snyggt!Kan intyga att det är mjukt och skönt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och jädra snyggt!Kan intyga att det är mjukt och skönt
Ha i åtanke att det är rätt svårt att jobba med dock. Så om du är en nybörjare skulle jag inte rekommendera lax läder.Och jädra snyggt!
Ha i åtanke att det är rätt svårt att jobba med dock. Så om du är en nybörjare skulle jag inte rekommendera lax läder.
Nej, inte för min del iaf.Förstod nästan det, har lite andra småprojekt jag skulle kunna lära mig av så får nog vänta med lax. Visst skiljer det inte något med vad för verktyg som behövs för att arbeta med lax kontra kalv osv?
Hur mycket behöver du och vilken tjocklek? Pma migTusan vilka snygga band ni gör grabbar. Blir avis. Men vet vilket jobb det ligger bakom.
Btw är det nån som har lite brun tigertråd att sälja. Behöver en bit så jag kan byta tråd. Gärna mörkbrun eller nåt. Eller byta mot nåt typ Polywatch?
Sök på EDC etui på Google, kommer upp en del i läder.Är det någon som har gjort sig en snygg förvaring för er EDC? Kniv, penna, liten ficklampa o.s.v. i samma etui?
Söker efter ideer då jag tycker nylonvarianterna är urtråkiga..
Jadå, jag har sökt men jag tänkte det var kul att se om någon KS'are hade fått till något trevligtSök på EDC etui på Google, kommer upp en del i läder.
Beror på vad du vill ha men Lädervärkstan på Söder (Stockholm) har en del gris.Halloj läderfixers! Tar tacksamt emot var jag hittar att köpa snyggt grisläder i Sverige?
Tack! Ja jag förstår att det finns en del olika och var otydlig, tänkte generellt var jag kunde köpa läder på en svensk hemsidaBeror på vad du vill ha men Lädervärkstan på Söder (Stockholm) har en del gris.
https://www.slojd-detaljer.se/sortiment/laderslojd/Tack! Ja jag förstår att det finns en del olika och var otydlig, tänkte generellt var jag kunde köpa läder på en svensk hemsida
Tack!https://www.slojd-detaljer.se/sortiment/laderslojd/
Inte världens största sortiment, men lite av varje..
Riktigt snyggt! Hur känns det att ha på sig, med tanke på strukturen?Knåpade ihop ett nytt band till min Sinn 104. Struts ben.
http://www.mgleather.se/Någon som har handlat på buyleatheronline.com och kan ge ett omdöme på kvaliteten? Jag har tröttnat lite på att ständigt misslyckas med att färga mitt läder och vill nu pröva på att köpa färgat veg-tan istället. Min lokala förmåga tar dock inte in så mycket av just det och det han har känns väldigt dyrt. Förutom buyleatheronline.com har någon rekommendationer på annan onlineförsäljare i EU?
Tack för tipset! Jag sitter tyvärr längre ner i europa vilket gör att jag gärna ser alla produkter på hemsida med bilder och liknande, men det ser onekligen intressant ut för dagen jag flyttar hem.http://www.mgleather.se/
Jag är sadelmakare på hobbybasis och köper mitt läder/skinn hos Morgan Gustavsson, och har aldrig blivit besviken. Jag har ingen riktig koll på vad han har för övrigt, men hylla upp och hylla ner i långa rader med skinn i olika kvalitet och kulör. Vet heller inte om han säljer till privatpersoner, men kostar ju bara ett telefonsamtal att kolla..
Läderpularna verkar bara bli fler, så en lista på inköpsställen kan ju aldrig vara felTack för tipset! Jag sitter tyvärr längre ner i europa vilket gör att jag gärna ser alla produkter på hemsida med bilder och liknande, men det ser onekligen intressant ut för dagen jag flyttar hem.
Jag försökte söka lite här på forumet utan resultat, men finns det en kompilerad lista på återförsäljare av läder i tråden redan? Om det finns intresse bland andra kan det kanske vara något vi kan sätta ihop annars
Riktigt snyggt! Hur känns det att ha på sig, med tanke på strukturen?