Tack,Sjukt duktig!! Säljer du också eller gör du det bara för skoj?
Jag säljer inget för tillfället. Men planen är att göra det framöver. Jag behöver mer utrymme, både för en spaltmaskin (för att kunna tunna ut läder, vilket jag lämnar bort nu, vilket gör det krångligt att ha ett större sortiment av olika lädertyper och färger) samt att jag behöver utrymme för mer läder och arbetsytor osv.
Jag skulle även vilja utbilda mig lite, iaf ett par veckor för att inte vara begränsad i konstruktioner utan kunna tillverka det kunder efterfrågar, i det läder de efterfrågar. Jag vet att de produkter jag tillverkat hittills håller bra kvalitet då det är läder och konstruktioner jag testat under flera år (tillverkat till vänner och bekanta) men jag vill även arbeta med exotiska läder såsom alligator/krokodil osv, och även att det går att lära sig helt på egen hand så tar det väldigt mycket tid, och lite utbildning är helt klart värt pengarna.
Ett stort intresse är även att fokusera på klockarmband till klockor med udda infästning till bandhornen och som kräver band med speciella insatser och då tillverka dessa insatser själv (har en bakgrund inom cnc-programmering) klockmodeller från exempelvis Patek Philippe, AP, Richard Mille, Hublot osv.