• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Så jäkla fet! Någon gång ska det testas en sådan :)

Är duktigt svag för den gula med :) Fina bilder :)

Den är inte heller helt fel. Gött att ha båda kan jag tänka, men upplever du aldrig beslutsångest när du ska välja klocka? Menar, du har ju ändå en hel hög med as grymma ur :woot::) Jag har 8st och kan stå och titta på dom 5-10min ibland när jag ska välja :bag::hilarious:
De är så olika också så jag tycker att det funkar att ha båda i samlingen. :) Jo, har beslutsångest varenda morgon kan jag säga. Fördelen med med att jobba hemma är att man kan byta klocka flera gånger per dag även på vardagar så det är lite lättare nu. ;) Doxan är den tredje jag har på mig idag för övrigt. :D
 
De är så olika också så jag tycker att det funkar att ha båda i samlingen. :) Jo, har beslutsångest varenda morgon kan jag säga. Fördelen med med att jobba hemma är att man kan byta klocka flera gånger per dag även på vardagar så det är lite lättare nu. ;) Doxan är den tredje jag har på mig idag för övrigt. :D
Vilken gillar du mest eller är det lika nu efter ett tag mellan din 300 och 1200?
 
Vilken gillar du mest eller är det lika nu efter ett tag mellan din 300 och 1200?
Det är rätt lika, de är så pass olika så de har sina fördelar båda två. Jag gillar ju tavlan på 1200T bäst men jag gillar boetten på 300 bäst. I det stora hela känner jag att jag har valt rätt version av rätt modell. Ska man vara lite mer diskret så kör man 300 Sharkhunter med svart tavla, lite smidigare boett och som funkar till det mesta. Vill man vara big and bold så kör man 1200T Professional som är en riktigt käftsmäll med orange och stor tavla som verkligen syns. :)
 
Det är rätt lika, de är så pass olika så de har sina fördelar båda två. Jag gillar ju tavlan på 1200T bäst men jag gillar boetten på 300 bäst. I det stora hela känner jag att jag har valt rätt version av rätt modell. Ska man vara lite mer diskret så kör man 300 Sharkhunter med svart tavla, lite smidigare boett och som funkar till det mesta. Vill man vara big and bold så kör man 1200T Professional som är en riktigt käftsmäll med orange och stor tavla som verkligen syns. :)
Tack för din input :) Jag saknar min gamla Iwc Chrono som hade silvrig tavla och suget efter en Searambler blir naturligt, men vill gärna prova någon 300 innan jag bestämmer mig men jag har inte bråttom. Annars är Caribbean också nice men vi får se och tills dess så njuter man av era fina bilder här i tråden :)
 
Har lite extradekaler här. Kan skicka till 3st om någon vill ha?

20200816_184743.jpg
 
Orimligt sugen på Doxa igen! Kul att det är bra drag i tråden. Frågan är om jag ska beställa ny 300T eller nypa en beg. 10 dagars leveranstid enligt hemsidan, hur lång tid tog det för er som beställt nyligen? Det är lååång tid när man är ivrig av sig :rolleyes:
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp