Jag gillar färg! PMade med Borealis och frågade om de hade planer på att släppa sina i gult men det blev ett nej på det. Ska bli kul att testa ett helt färskt Isofrane.mycket gult blir det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gillar färg! PMade med Borealis och frågade om de hade planer på att släppa sina i gult men det blev ett nej på det. Ska bli kul att testa ett helt färskt Isofrane.mycket gult blir det.
Jag frågade om rabatt och fick 10%. Prova koden sub10 och se om den funkar.Kanon, tack! Blir en beställning på ett gult.
Tooo late, har redan beställt. Testade koden nu ändå och den fungerar så om någon annan ska beställa så vet ni det.Jag frågade om rabatt och fick 10%. Prova koden sub10 och se om den funkar.
Så gärna så!Har lite extradekaler här. Kan skicka till 3st om någon vill ha?
Om jag inte är för sent på det, så jättegärna!Har lite extradekaler här. Kan skicka till 3st om någon vill ha?
Så gärna så!
Ledsen men de gick åt rätt fortOm jag inte är för sent på det, så jättegärna!
Absolut inget som du behöver göra för min skull! ”You snooze, you loose”Ledsen men de gick åt rätt fort
Ska se om jag kan ordna några extra framöver.
Jaaa, vad ska man säga mer än liksom.Känns härligt att vara med Doxa igen! Nu blir det hem och slänga på isofrane
Grattis, grym färg på den där.Känns härligt att vara med Doxa igen! Nu blir det hem och slänga på isofrane
Gratulerar till den! Har man suttit och tittat på "ett par" gånger Så jäkla najs!Känns härligt att vara med Doxa igen! Nu blir det hem och slänga på isofrane
Luktar premium att inte åtgärdaLäste nu att de ska åtgärda alla minutvisaren på den nya doxan, samt stoppa försäljningen tills en ny batch dyker upp..
HahaJaaa, vad ska man säga mer än liksom.
Man går inte obemärkt förbi så att sägaGrattis, grym färg på den där.
Tack vännen! Vi är två om det! Kunde inte hålla mig längre nu och en fantastiskt trevlig säljareGratulerar till den! Har man suttit och tittat på "ett par" gånger Så jäkla najs!
Tänkte samma sak..Luktar premium att inte åtgärda
Ja han huserar ju här inne Trevlig stämning och det gillar viHaha
Man går inte obemärkt förbi så att säga
Tack vännen! Vi är två om det! Kunde inte hålla mig längre nu och en fantastiskt trevlig säljare
Grymt fångat! Stort grattisKänns härligt att vara med Doxa igen! Nu blir det hem och slänga på isofrane
Luktar premium att inte åtgärda
Tusen tack!Grymt fångat! Stort grattis
Helt rätt, kul att se den i sitt rätta element! Så jädra läckerIdag fick Doxan hänga med på äventyr som i alla fall var lite inom rätt område.
Först lite bad.
Sen på med kittet.
Plask plask, hej hej!
Försökte ta bilder under vattnet men skyddet jag har till telefonen bryter ljuset så det är omöjligt fokusera. Ska se om jag kan hitta en lösning på det!
Den var i alldeles för fint skick. Bättre att använda den direkt så att jag inte behöver tänka mer på det sen. Grattis till din nya pjäs! Har nog varit inne på den annonsen runt femhundra gånger nu för att jag varit sugen på den. Galet bra!Helt rätt, kul att se den i sitt rätta element! Så jädra läcker
Tackar för det! Absolut inget krav, jag klarar mig fint ändå. Tack för erbjudandet!Ledsen men de gick åt rätt fort
Ska se om jag kan ordna några extra framöver.
Helt rätt, dessa klockor blir bara snyggare med åren! First cut is the deepest sen rullar det bara på av fartenDen var i alldeles för fint skick. Bättre att använda den direkt så att jag inte behöver tänka mer på det sen. Grattis till din nya pjäs! Har nog varit inne på den annonsen runt femhundra gånger nu för att jag varit sugen på den. Galet bra!