Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Definitivt, den här typen av klockor ska synas att de används. Jag håller med, finns inget fel val när det gäller färgerna, alla är fantastiska på sitt sätt. Jag gillar verkligen hajen på den du har, det är så coolt!Helt rätt, dessa klockor blir bara snyggare med åren! First cut is the deepest sen rullar det bara på av farten
Haha, tack! Samma här, sen började jag läsa tråden från start till sista sidan och det gick liksom inte att låta denna ligga osåld längre oavsett färg så är det grymma klockor!
Köpte nyligen, skickas från EU och allt gick bra. Så det är bara att trycka på knappen.Är det någon som köpt klocka från doxas officiella webbsida?
Har varit så galet nära köpknappen länge.
Smidig leverans? Det skickas inom EU antar jag
Åh! Kunde du inte sagt att det va bökigt och struligt från första sekund, nu kommer det sluta med hetsigt uppdaterande av spårningsnummer i några dagar.Köpte nyligen, skickas från EU och allt gick bra. Så det är bara att trycka på knappen.
Sorry, fast om du ska ha den nya så kan det ju bli bökigt..Åh! Kunde du inte sagt att det va bökigt och struligt från första sekund, nu kommer det sluta med hetsigt uppdaterande av spårningsnummer i några dagar.
Nä, jag hade egentligen bestämt mig för att mjukstarta med en 200. Men har mer och mer glidit över på en 300Sorry, fast om du ska ha den nya så kan det ju bli bökigt..
Så ja! Gör sig sjukt bra i vattnet den orangea, plask plask.Idag fick Doxan hänga med på äventyr som i alla fall var lite inom rätt område.
Först lite bad.
Sen på med kittet.
Plask plask, hej hej!
Försökte ta bilder under vattnet men skyddet jag har till telefonen bryter ljuset så det är omöjligt fokusera. Ska se om jag kan hitta en lösning på det!
Ja, det gör den verkligen! Jag har precis köpt en ny våtdräkt så jag ville testa den i vattnet. Ska ha med den till Strömstad i september, då lär den behövas.Så ja! Gör sig sjukt bra i vattnet den orangea, plask plask.
Men du, våtdräkt när det är typ 25 grader i plurret?
Känner att suget för en till ökar.
Ja professional Aqualung ligger nog högst på listan just nu. Men 750 Sea hunter skulle vara nice också
jag kan bara hålla med! Addera något med färg kanske?
Helt förståeligt, är det tuber som gäller då? Hänger ju själv på bästkusten, ju längre norrut desto intressantare marint liv imoJa, det gör den verkligen! Jag har precis köpt en ny våtdräkt så jag ville testa den i vattnet. Ska ha med den till Strömstad i september, då lär den behövas.
Härligt syskon till min Silverlunga!Dagens DOXA. Skrivbordsdykning Deluxe
En silverlunga hade inte varit fel!Härligt syskon till min Silverlunga!
Blir tyvärr utan tuber den här gången. Vi ska bara upp ett gäng och fiska men jag tänkte ta med lite grejer så att man i alla fall kan plaska runt lite.Helt förståeligt, är det tuber som gäller då? Hänger ju själv på bästkusten, ju längre norrut desto intressantare marint liv imo
Som gjord för din handledTrycktest godkänt, länken på, nu är det bara att plaska
Tack! Den ligger väldigt skönt på handleden. Länken är som bekant toppen tycker även den gör sig bäst på länk även om den blir fräck på ett färgglatt gummi!Som gjord för din handled
Redigt snygg!
Jag håller med. Länken är faktiskt överlägsen. Men, är man som jag måste man byta band eller gummi eller länk cirkus två gånger om dagenTack! Den ligger väldigt skönt på handleden. Länken är som bekant toppen tycker även den gör sig bäst på länk även om den blir fräck på ett färgglatt gummi!
Haha, då är vi två. Bär Panerai ganska ofta så jag kan relatera till det där med bandbyten på löpande bandJag håller med. Länken är faktiskt överlägsen. Men, är man som jag måste man byta band eller gummi eller länk cirkus två gånger om dagen
Det vi håller på med är ingen sjukdom, det är en hobbyHaha, då är vi två. Bär Panerai ganska ofta så jag kan relatera till det där med bandbyten på löpande band
Är bandet skönt på handleden så kan det kvitta om det står ditt eller datt på det Ser bra ut i alla fall Ja lite märkligt att de inte gör dom både i 20 och 24 med faktisktTyvärr inget isofrane, bara en kopia men har man inte bröd får man ta limpa
Däremot så tycker jag att det är synd att zuludiver inte gör 20mm i deras gula gumminato, bara 22 av någon konstig anledning.
Någon som vet något annat bra alternativ?
Fick svar från Doxa nu angående minutvisarna på nya klockorna.
Tydligen har det blandats ihop prototypvisare med produktionsvisare och alla klockor som skickats ut kan tas in och få visaren utbytt.
Men som @StarMan skrev. Lär ju bli ett premium i framtiden så dumt att byta, haha
Den är så fin, magisk färg på tavlan. Grattis!Trycktest godkänt, länken på, nu är det bara att plaska