• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

8BAD832A-E71B-42DE-A192-AC85795DDD55.jpeg

0642BF1D-CC11-4C42-B3CD-DCD7919BB885.jpeg
Lysande! Wristshot tack :)

Beställde du natona eller kom de som bonus?

Min är på väg till PostMord för vidare leverans till Norrland. Kan ta tid det här...

Följde med som bonus! Bilder kommer löpande under dagen. Försöker få till den mellan mötena på jobbet.

Verkar som att Synchron slänger med lite blandat gottis när de skickar ut dem. Här är det nån som fick några halvmysko länkar märkta Doxa resp Synchron :)

Många verkar vara oroliga över att kronan sticker ut. Jag tycker det stör mer på bilderna jag såg innan än vad det gör när jag håller den i handen. Kronan är dock lite vobblig när man ställer tiden så var försiktiga så ni inte sabbar gängorna när ni skruvar tillbaks den.

Snälla Synchron, runda av kanten på Tropic och ge den mönster också. Bra bilder dock! Lumen på visarna ser grymt bra ut.

Hur var det, skulle du få extra gummi FOC? Enligt den personen jag chattade med på hemsidan så var det strikt 1st gummi per order, inga undantag. Kanske blir dubbelbonus för dig? :D

Återstår att se. Gissar att jag får Isofrane istället för Tropic och inte dubbla.

Den är helt otroligt fint men personligen hade jag gärna tagit en utan fusk-patina 😅
Smaken är som baken så alla känner olika. Jag tycker de lyckats bra med fuskpatinan (ser autetiskt ut). Upplever dock hela urtavlan som väldigt mycket mer beige på dessa bilder (och andra jag sett) än på de bilder Synchron postat. Hela mitten av tavlan känns väldigt beige/vintage. Frågan är hur det kommer att passa med ett sprillans nytt case. Framförallt på PVD versionen kan det kännas lite off.

Smaken är som baken så alla känner olika. Jag tycker de lyckats bra med fuskpatinan (ser autetiskt ut). Upplever dock hela urtavlan som väldigt mycket mer beige på dessa bilder (och andra jag sett) än på de bilder Synchron postat. Hela mitten av tavlan känns väldigt beige/vintage. Frågan är hur det kommer att passa med ett sprillans nytt case. Framförallt på PVD versionen kan det kännas lite off.
Håller helt med att de lyckats bra med det. Och färgerna ser absolut väldigt harmoniska ut. Men jag har ändå svårt för känslan av att något är en imitation, hur bra gjort det än är :/.

Tycker det känns positivt med mera åt det beige hållet. Lite varmare och krämigare känsla och inte så starka kontraster svart mot vitt.

Tillbaka
Topp