Ser riktigt grymt ut! Är glad att jag beställde ett BoR.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser riktigt grymt ut! Är glad att jag beställde ett BoR.
Skulle du kunna mäta bredden på ”riskornen” med skjutmått? Vill veta om den matchar andra ändlänkar jag har. Funderar på att göra ett nytt försök med beställning.Fan vad bra. Det ser ju svinbra ut. Jag fick länken levererad idag.
Tyvärr är nog klockan ett par veckor bort. Beställde den 11e, kl 04:30.
2mm mäter jag det till med tumstock.Skulle du kunna mäta bredden på ”riskornen” med skjutmått? Vill veta om den matchar andra ändlänkar jag har. Funderar på att göra ett nytt försök med beställning.
Jäkla tråkigt beteende, men tyvärr inte så överraskandeOm det var någon som missade SS så finns det en på Ebay till ett riktigt bra pris. Very nice price, only for you! Observera att personen inte ens har klockan i sin ägo än... Vilka jävla typer det finns.
Nej, alltid samma sak när det släpps LE. Jäkligt tröttsamt när det samtidigt är vanligt folk som oss som bara vill ha en trevlig klocka men ibland inte får en på grund av såna där jäkla sopor.Jäkla tråkigt beteende, men tyvärr inte så överraskande
Stort tack! Får se om jag beställer en.2mm mäter jag det till med tumstock.
Länken känns överraskande bra. Bra mycket smäckrare än den jämntjocka Doxa-länken jag hade på Sub300 50th.
Här är en dålig bild:
Tack! Den bilden gav mig den sista knuffen. Beställt nu.En till bild ifrån WuS.
Galet snyggt. Peppen är total
Min är nr 126.Hur många har hittat hit nu? 5 st?
Nr 148 fick jag.
Bra där vill ha hit måååånga ex. Är grymt sugen på en i stål. Gör sig riktigt bra på bild o irl kan jag tänka mig. Mycket som händer i tavlan,men tror att den är ganska lätt att tröttna på efter ett tag (hoppas jag iaf ) stort grattis till ditt exHur många har hittat hit nu? 5 st?
Nr 148 fick jag.
Satan så bra på grönt! Glad att jag valde det, hoppas bara jag får detHur många har hittat hit nu? 5 st?
Nr 148 fick jag.
Tyvärr väntat. Blir intressant att se vad första på K&S här kommer gå för. Folk brukar ha svårt för att inte ta ockerpriser tyvärr. Får hoppas vi slipper sånt.Om det var någon som missade SS så finns det en på Ebay till ett riktigt bra pris. Very nice price, only for you! Observera att personen inte ens har klockan i sin ägo än... Vilka jävla typer det finns.
Fick du någon update?Aha ok, då va jag nog efter dig.
chattade med dem nyss. De hade dataproblem just nu och kunde ej nå orderboken!!
Personen skulle maila mig när allt va ok igen.
när jag nämnde att mina vänner(hoppas det va ok att kalla er det ) redan mottgit era klockor så kunde det bero på location, varpå jag svarade att vi alla bor i Sverige. Det lät konstigt tyckte de.
Det är säkert ingen fara. Hoppas att allt står rätt till.
Ja, tyvärr så är det så. Jag har vid två tillfällen valt att inte ta ut premium för klockor jag sålt när jag kunnat göra det. Vid båda tillfällena såldes de nästan omgående vidare för nästan 50% mer än jag sålde dem för. Nu kommer jag att dra mig för att sälja klockor billigt till folk om det inte är någon jag verkligen litar på.Tyvärr väntat. Blir intressant att se vad första på K&S här kommer gå för. Folk brukar ha svårt för att inte ta ockerpriser tyvärr. Får hoppas vi slipper sånt.
Borde nästan vara förbjudet att sälja på KS för ett så pass mycket högre premium (framförallt om man köpt för ett "normal"pris.) Vill man ta ett såpass högre pris för att sko sig på medlemmarna så bör man använda sig av andra plattformar. Jag vet dock att marknaden styr bla bla men man märker rätt så snabbt vem som köper i rent spekulationssyfte för att sälja vidare.Ja, tyvärr så är det så. Jag har vid två tillfällen valt att inte ta ut premium för klockor jag sålt när jag kunnat göra det. Vid båda tillfällena såldes de nästan omgående vidare för nästan 50% mer än jag sålde dem för. Nu kommer jag att dra mig för att sälja klockor billigt till folk om det inte är någon jag verkligen litar på.
Ja, det är klart att marknaden ska styra och tar man inte själv ut premium så är det nån annan som gör det. Det jag ogillar är när man försöker håsa upp hypen genom att sätta ett pris som ligger t.o.m. över ett redan uppblåst marknadspris.Ja, tyvärr så är det så. Jag har vid två tillfällen valt att inte ta ut premium för klockor jag sålt när jag kunnat göra det. Vid båda tillfällena såldes de nästan omgående vidare för nästan 50% mer än jag sålde dem för. Nu kommer jag att dra mig för att sälja klockor billigt till folk om det inte är någon jag verkligen litar på.
Håller med. Det bästa man kan göra som säljare är att välja en köpare man vet är entusiast mer än spekulerareBorde nästan vara förbjudet att sälja på KS för ett så pass mycket högre premium (framförallt om man köpt för ett "normal"pris.) Vill man ta ett såpass högre pris för att sko sig på medlemmarna så bör man använda sig av andra plattformar. Jag vet dock att marknaden styr bla bla men man märker rätt så snabbt vem som köper i rent spekulationssyfte för att sälja vidare.
Man lurar sig dock lite när man tror att alla på KS är entusiast som än själv
Inte jätteimponerad än så länge men jag har iofs inte gjort några större tester heller. Hade rätt svårt i natt att utläsa vad klockan var.Hur upplever ni lumen på Synchron? Har inte fått min än men är sjukt nyfiken
Nej, tyvärr ingen update än. Tycker de borde kunna mata oss med vad som pågår, framförallt när de lovat att maila. Sorry, ska inte bli gnällig här.Fick du någon update?
Den funkar men den är verkligen inget att hurra över. Min upplevelse är att generellt är så med "aged lume", det blir aldrig riktigt bra.Hur upplever ni lumen på Synchron? Har inte fått min än men är sjukt nyfiken
Jag tycker den lyser helt ok. Inte som en Seiko men bättre än mina Doxa skulle jag säga. Det de verkligen fått till är den åldrade tritium-looken i dagsljus.Hur upplever ni lumen på Synchron? Har inte fått min än men är sjukt nyfiken
Ja, nyansen på lumen har de verkligen lyckats med!Jag tycker den lyser helt ok. Inte som en Seiko men bättre än mina Doxa skulle jag säga. Det de verkligen fått till är den åldrade tritium-looken i dagsljus.