Ovant med pytteliten tavla (vanesak)Snyggt! Hur känns det?
Sitter riktigt skönt och är riktigt cool, störtförtjust
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ovant med pytteliten tavla (vanesak)Snyggt! Hur känns det?
Hahaha, som att fråga en heroinist när han fått sin fixSnyggt! Hur känns det?
Hahaha! När du testat en kommer du bli likadanHahaha, som att fråga en heroinist när han fått sin fix
Den gula SUB 200 var ju helt galet fantastisk, aldrig tänkt mig köpa en DOXA men nu är jag kär.. farligt att vara i Italien!
YaaaaayNu är 600T på väg
De ser ju riktigt coola ut! Blir spännande att se dina bilder på denNu är 600T på väg
min 1500T ligger på -10s, vilket i ärlighetens namn är rätt kass
Ja Doxa skrev på IG ”The first batch of the SUB600T Pacific has been shipped” vilket indikerar att det kommer mer.Kollade på videon om 600T från T&T och där säger han "now we do have to talk about this new collection because it is the first to be released from it, the 600T" vilket jag i alla fall tolkar som att det kommer att komma fler 600T. Håller tummarna för det!
Nja, det handlar om att de skickar ut den modellen i två omgångar om jag inte förstått det helt fel. Är i alla fall väldigt sannolikt att det kommer att komma fler färger och kanske även i stål.Ja Doxa skrev på IG ”The first batch of the SUB600T Pacific has been shipped” vilket indikerar att det kommer mer.
Hoppas de droppar priset några hundra med.
De skriver i kommentar att alla 200 har gått ut.Nja, det handlar om att de skickar ut den modellen i två omgångar om jag inte förstått det helt fel. Är i alla fall väldigt sannolikt att det kommer att komma fler färger och kanske även i stål.
Där ser man, då är det jag som har missuppfattat. Hoppas att de släpper de nya snart!De skriver i kommentar att alla 200 har gått ut.
Ja det var första batchen, andra batchen skickas idag Dock verkar det ändå som att det kommer bli en ny kollektion, säkert fortfarande i titan för att hålla vikten nere med tjockleken.Ja Doxa skrev på IG ”The first batch of the SUB600T Pacific has been shipped” vilket indikerar att det kommer mer.
Hoppas de droppar priset några hundra med.
Några uppdateringar gällnade detta? Borde bli dags för dem att släppa något nytt snartJag har fått insider om vad det blir så jag behöver inte gissa. Tycker att den där är tokfrän, sticker ju ut i alla fall! Finns sjukt många modeller från den tiden som är helt bananas, hehe. Modell 50 med djupmätare är väl 46mm om jag inte minns fel och den har inte integrerade bandhorn. Smidig!
Annan inside information säger att de jobbar på mer än ett projekt men det jag sedan tidigare hade information om har tydligen blivit lite problematiskt. De gick ut med info om det på WUS för några veckor sen. För att klargöra, antingen så blir det en skitdyr kronograf med ett custom urverk eller en billigare version utan kronograf. I min värld är båda dåliga alternativ så jag vet inte vad jag tycker. En Benthos utan minut-kronograf är inte en Benthos.Några uppdateringar gällnade detta? Borde bli dags för dem att släppa något nytt snart
Japp, kolla Schenker istället. Min hade legat på utlämningen flera timmar när jag kollade via Schenker.Är det någon här som haft problem med att spåra på GLS?
Underbart att se klockor i lager. Ingen kö ingen förnedring, bara å köp!Den gula SUB 200 var ju helt galet fantastisk, aldrig tänkt mig köpa en DOXA men nu är jag kär.. farligt att vara i Italien!
Inte är du för liten! Min är 17 cm och dom brukar säga att den är lagom.Är jag för liten?
Vad har ni för handledsmått?
Jag ligger på 17,5 och är sugen på en Doxa Sub 300T.
Kan jag bära upp den tro?
Går över till schenker när det kommer till Sverige. Testa parcelsapp.com Du kan sedan ta schenker spårnnr. och lägga in den i appen "mina paket". Brukar vara typ 00557007270390804068Är det någon här som haft problem med att spåra på GLS?
Jag har 16,5 och tycker inte det är några problem.Är jag för liten?
Inga problem, jag har detsamma och både 300 och 1200 satt fint.Är jag för liten?