Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad sjutton, hänger hela Öset i den här tråden?!Hoppas ni bjuder med mig också
(Även om jag idag inte äger en doxa)
Haha en till?Vad sjutton, hänger hela Öset i den här tråden?!
JappHaha en till?
Grattis! Detta är en av du häftigaste klockor jag någonsin sett! Är riktigt bitter över att jag missade det här släppet Hoppas det släpps åtminstone liknande modeller framöver
Tack för omtanken, chattade med deras kundtjänst. De sålde inte till Sverige och det var dessutom, moms både i England och SverigeDoxa SUB 600T Pacific Limited Edition Watch 861.50.231.33
It’s the 80s and DOXA presents the SUB 600T. The crown, offset to 4 o'clock and the angular lines give it a distinct character from the rounded case shapewallaceallan.co.uk
Tråkigt.. konstigt dock att det skulle vara moms i båda länderna. De borde sälja momsfritt till EU.Tack för omtanken, chattade med deras kundtjänst. De sålde inte till Sverige och det var dessutom, moms både i England och Sverige
Det är samma med CWC. Eller dom svarade aldrig när jag frågade på CWC men skriver uttryckligen på sin hemsida att det är taxfree utanför Europa…. Slut OT.Tråkigt.. konstigt dock att det skulle vara moms i båda länderna. De borde sälja momsfritt till EU.
Det visade sig att min systers sambo kommer från Ayr där butiken ligger så nu är bollen i rullning En del saker som ska klaffa först dock…Tack för omtanken, chattade med deras kundtjänst. De sålde inte till Sverige och det var dessutom, moms både i England och Sverige
Snyggt! Testade att köra Komfit på min 300T men det gick inte. Ändarna tog iSolsken!
Snyggt! Ordentligt rundade rice beads också. Är nog den bästa länk jag sett hittills. Släpper de en som smalnar av till 16mm vore det perfekt.
Jag glömde länka..Snyggt! Ordentligt rundade rice beads också. Är nog den bästa länk jag sett hittills. Släpper de en som smalnar av till 16mm vore det perfekt.
Ser riktigt bra ut! Hade varit najs om man kunde köpa lösa ändlänkar för själva länken ser identisk ut med Maranez och den har jag redan.
Tackar! Synd att Forstner inte funkade på 300T. Tycker länken är grym för min 300 Väldigt bekväm är den ju ocksåSnyggt! Testade att köra Komfit på min 300T men det gick inte. Ändarna tog i
Grattis! Tror inte du kommer bli besviken
Det tror jag verkligen inte!Grattis! Tror inte du kommer bli besviken
Åh nej... hoppas det löser sigDet tror jag verkligen inte!
Dock verkar ordern ha stött på patrull…
Yes! Klockan är på väg Dags att rensa i klocklådan Dina grymma bilder fällde avgörandet!Åh nej... hoppas det löser sig
Men härligt! Ska bli väldigt kul att se vad du tycker.Yes! Klockan är på väg Dags att rensa i klocklådan Dina grymma bilder fällde avgörandet!
Här hemma hittar inte solen över trädtopparna så här års men det finns annat att glädjas över som tur ärSkönt med lite sol