Grattis! Hur är första intrycken?Några risiga bilder.
Såg på fb att det var svårt att få en bra passform på bandet. Förmodar att det framförallt gäller oss med små handleder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Hur är första intrycken?Några risiga bilder.
Trist! Det är ju minutkronografen som gör klockan. Kanske kan snegla på quartz? ETA 251.264 t.ex. har centrumminutkronografvisare (skönt ord ).Annan inside information säger att de jobbar på mer än ett projekt men det jag sedan tidigare hade information om har tydligen blivit lite problematiskt. De gick ut med info om det på WUS för några veckor sen. För att klargöra, antingen så blir det en skitdyr kronograf med ett custom urverk eller en billigare version utan kronograf. I min värld är båda dåliga alternativ så jag vet inte vad jag tycker. En Benthos utan minut-kronograf är inte en Benthos.
Har ju inte haft den en timme på armen än och bara suttit i soffan så är ju inte mycket att bedöma utifrån. Läste om spännet men jag upplever det inte som något problem, kanske blir mer i vägen vid skrivbordet. Klockan är ju rätt hög, men då den är så lätt så känns den ändå inte topptung.Grattis! Hur är första intrycken?
Såg på fb att det var svårt att få en bra passform på bandet. Förmodar att det framförallt gäller oss med små handleder.
Ja, det hade ju varit ett alternativ. Det är ju dessutom ett HAQ-verk så riktigt grymt! Frågan är bara om det går att få till "rätt" placering på krona/pusher?Trist! Det är ju minutkronografen som gör klockan. Kanske kan snegla på quartz? ETA 251.264 t.ex. har centrumminutkronografvisare (skönt ord ).
Grattis! Detta är en av du häftigaste klockor jag någonsin sett! Är riktigt bitter över att jag missade det här släppet Hoppas det släpps åtminstone liknande modeller framöverNågra risiga bilder.
Kommer säkert dyka upp några som flippas vidare.Grattis! Detta är en av du häftigaste klockor jag någonsin sett! Är riktigt bitter över att jag missade det här släppet Hoppas det släpps åtminstone liknande modeller framöver
Hoppet är det sista som överger enKommer säkert dyka upp några som flippas vidare.
Brukar kunna bli så.. hur många har vi i tråden, endast du och @cjperry ?Kommer säkert dyka upp några som flippas vidare.
Snygg. Ser framemot att se vilka andra färger som kommer ut.Fullträff enligt mig.
Ingen spökposition på dennaSnygg. Ser framemot att se vilka andra färger som kommer ut.
Är det spökpostion för datumet eller gjorde de sig besväret att sätta in en modifierad Selitta?
Underbart att se klockor i lager. Ingen kö ingen förnedring, bara å köp!
300 har inte heller så värst bra lume. Bäst är 1200.ramlar lite på den kassa lumen just SUB 200 verkar ha… något av en dealbreaker för mig :S
300T är riktigt dålig också.300 har inte heller så värst bra lume. Bäst är 1200.
600T har också väldigt bra. Stark och långvarig. Såg fortfarande tydligt vad klockan var imorse.300 har inte heller så värst bra lume. Bäst är 1200.
Det kan vi leva med. Den ser riktigt fin ut den där. Hoppas de släpper fler färger och inte får för sig att byta till stål.Blir lite spam på denna ett tag framöver tror jag.
Edit: Ledsen för taskig fokus
Ja det hoppas jag med. Att köra denna i stål tror jag skulle vara en rejäl miss. 40% i viktskillnad är en hel del.Det kan vi leva med. Den ser riktigt fin ut den där. Hoppas de släpper fler färger och inte får för sig att byta till stål.
Är bandet någon sorts Bund-variant? Ser bra ut (det lilla som syns).Military får tjänstgöra
Bund från Cozy handmade. Riktigt bekvämt.Är bandet någon sorts Bund-variant? Ser bra ut (det lilla som syns).
Stiligt!Bund från Cosy handmade. Riktigt bekvämt.
Blev det ngt köp denna gången?Milano!
Äh varför stressa har 3 dagar till att tänka på det! Är sugen men lite fram och tillbaka…Blev det ngt köp denna gången?