Det stod 25st in stock på den gråa när jag kollade för tio minuter sen så fortsätt knacka på dörren, hemsidan är bara överbelastad.Jag är alldeles för sen troligtvis och hemsidan fungerar inte....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det stod 25st in stock på den gråa när jag kollade för tio minuter sen så fortsätt knacka på dörren, hemsidan är bara överbelastad.Jag är alldeles för sen troligtvis och hemsidan fungerar inte....
Japp, 1590 + 20% VAT.Har slutligen fått en att fastna i varukorgen. Förstår inte riktigt lägger siten på moms - $1908 är det vad ni andra får också som pre-order price? Med länk alltså, inte Nato.
Efter mycket om och men fick jag igenom ett köp. Av någon konstig anledning blev det dock en depositionJapp, 1590 + 20% VAT.
Ja, tror den var default-vald. Jag hamnade i samma. När man väl kommit så långt kändes det inte värt risken att försöka ta bort ur varukorgen och börja om igen.Efter mycket om och men fick jag igenom ett köp. Av någon konstig anledning blev det dock en deposition
Jag tänker likadant heheOj, många som beställer..dålig impulskontroll, mycket bra!
Jag dibsar gärna någons, för nån av er tre fyra som köpt kommer att flippa
Den svarta och blåa finns kvar på nato men resten verkar vara leverans i maj nu, står bara Available on backorder på dem.Fyfan. Snoozaze lite för länge på nya Aquastar:en. Störiga var att jag var inne innan hemsidan havererade och funderade på köp.
Ställer mig gärna i kö för en svart eller grå om ngn drabbas av flipparsjukan.
När jag kollar så verkar alla vara på backorder. Tror inte dom har fler klockor än länkar. Troligen har dom gjort 300 i en första batch (100 av varje) likaså med länkarna. 300 är också ofta MOQ för många tillverkare, och att göra olika färger på tavlan är ofta inga problem.Den svarta och blåa finns kvar på nato men resten verkar vara leverans i maj nu, står bara Available on backorder på dem.
Kan vara så men det står ju tex 7 in stock på den blåa med nato.När jag kollar så verkar alla vara på backorder. Tror inte dom har fler klockor än länkar. Troligen har dom gjort 300 i en första batch (100 av varje) likaså med länkarna. 300 är också ofta MOQ för många tillverkare, och att göra olika färger på tavlan är ofta inga problem.
Yes, editerade mitt svar till dig. Men vi skrev nog om varann.Kan vara så men det står ju tex 7 in stock på den blåa med nato.
Kände samma.. tog c.a 30 min att få igenom köpet. När man väl kommit till sista steget så var det bara att chansa.Ja, tror den var default-vald. Jag hamnade i samma. När man väl kommit så långt kändes det inte värt risken att försöka ta bort ur varukorgen och börja om igen.
Ser ut att vara samma lås som till första versionen. Den finns på hemsidan.De har en bild på låset också. Skumt att inte Aquastar har det på sin sida. Ser fint ut, hoppas att det inte är för tjockt bara.
Nej, stod ingenting om det så det är väl bara att vänta och se.Kände samma.. tog c.a 30 min att få igenom köpet. När man väl kommit till sista steget så var det bara att chansa.
Spännande att se när leverans sker, om man lyckats klämma in sig i första batchen.
Ni som lagt order tidigare @MaBr står det ngt i er bekräftelse eller liknande om leveransen?
Ja, ser onekligen väldigt likt ut. Läste att den smalnar av från 19mm till 18mm vid låset.Ser ut att vara samma lås som till första versionen. Den finns på hemsidan.
Ser inte spännet ut att vara väldigt likt de spännen Doxa använder?Ser ut att vara samma lås som till första versionen. Den finns på hemsidan.
JO. Produseres nok samme plass i Asia, vil jeg tro.Ser inte spännet ut att vara väldigt likt de spännen Doxa använder?
Så kan det vara. Vet att de sa att de inte ville göra någon länk till Synchron Military då de inte ville ha delar från Asien. Vet inte ifall det skiljer sig när det kommer till Aquastar.JO. Produseres nok samme plass i Asia, vil jeg tro.
Vad jag har läst så är det skruvar.Hoppas Deepstar 2 länkarna har skruvar så det inte är push-pins. Har inte riktigt lyckats avgöra vad det är på bilderna.
Jag läste någonstans att det var "single screw"Hoppas Deepstar 2 länkarna har skruvar så det inte är push-pins. Har inte riktigt lyckats avgöra vad det är på bilderna.