• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

fZw0fU5.jpg

Vintage Doxa är det coolaste som finns. Kan inte bli bättre. Har bara ägt en och den ägs av dig nu. Hade det varit den här hade jag aldrig sålt den!
Ja dom är fasen najs!
Jaha, kul, är det Sharkhuntern?
Det kommer en dag när jag kommer att behöva offra lite klockor, bygger hus, så du får väl norpa den här då ;)

Ja dom är fasen najs!
Jaha, kul, är det Sharkhuntern?
Det kommer en dag när jag kommer att behöva offra lite klockor, bygger hus, så du får väl norpa den här då ;)
Vintage Doxa börjar vara för dyrt åt mig annars skulle jag absolut köpa en Pro. Sharkhuntern köpte jag från en säljare i Italien en gång i tiden.

Någon som fått sin Deepstar skickad ännu? De skulle skicka den en vecka efter att andra fakturan är betald. Nu 8 dagar sedan jag betalade, men inte hört något
ännu. Hur är det med er andra? @MaBr

Någon som fått sin Deepstar skickad ännu? De skulle skicka den en vecka efter att andra fakturan är betald. Nu 8 dagar sedan jag betalade, men inte hört något
ännu. Hur är det med er andra? @MaBr
Noll info här och man börjar bli något frustrerad nu. Tidigast måndag skickas den då och då har det gått nästan två veckor, inte okej.

Får kasta in nyförvärvet här. Hade inte koll på att den hade skruvad krona, vilket jäkla plus!

D0A50A15-8F02-446B-8740-3FF21BE3EC50.jpeg
Helt galet bra! Det som överraskade mig mest när jag fick min vintage Doxa var hur bra den skruvade kronan och bezel actionen var. Känslan är nästan mer modern toolwatch än vintage. Länken känns förstås vintage, men samtidigt en av de bästa länkarna som gjorts. Otroligt bekväm.

Helt galet bra! Det som överraskade mig mest när jag fick min vintage Doxa var hur bra den skruvade kronan och bezel actionen var. Känslan är nästan mer modern toolwatch än vintage. Länken känns förstås vintage, men samtidigt en av de bästa länkarna som gjorts. Otroligt bekväm.
Mm grymt bra bygge. Länken är skön och sett till ”teknik” kanon. Man behövde inga blaffiga länkar när man skulle dyka förr!

Tillbaka
Topp