Tack för tipset!Sidorna borstar du lätt själv på 5 minuter!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för tipset!Sidorna borstar du lätt själv på 5 minuter!
Tack för tipset!
Tack! Hämtade den igår, passar bra med DoxanSnygg XJ
Ja verkligen! Jag har också en XJ till min DoxaTack! Hämtade den igår, passar bra med Doxan
Kul! Min är en -99:a Limited. Behöver lite kärlek och delar, bland annat nya bladfjädrar. Kanske ska starta en JeeptrådJa verkligen! Jag har också en XJ till min Doxa
Nice! Passa på med en schysst höjningssatsKul! Min är en -99:a Limited. Behöver lite kärlek och delar, bland annat nya bladfjädrar. Kanske ska starta en Jeeptråd
Kanske PM:ar när det blir dags så får du peka mig i rätt riktning. Nytt område att nörda ner sig påNice! Passa på med en schysst höjningssats
Haha, gör det du. Jag har i princip skruvat ner hela motorn ett par gånger redanKanske PM:ar när det blir dags så får du peka mig i rätt riktning. Nytt område att nörda ner sig på
Verkar ju ha väldiga problem med att den sitter väldigt illa på armen. Topptung, bulkig och "unwearable". Beror väl lite på hur handleden är utformad men är det någon mer som upplevt problem med detta?Hodinkees recension uppe på 600T:
Hands-On: A Lesson In Proportion And Fit With The Doxa Sub 600T
Does this chunky '80s design work for today's wrists?www.hodinkee.com
Sitter hur bra som helst på mig. Min är dock i Titan.Verkar ju ha väldiga problem med att den sitter väldigt illa på armen. Topptung, bulkig och "unwearable". Beror väl lite på hur handleden är utformad men är det någon mer som upplevt problem med detta?
Jag hade tänkt ställa samma fråga till de som fått leverans. Tyckte bara det såg lite knepigt ut på en av J Staceys bilder.Verkar ju ha väldiga problem med att den sitter väldigt illa på armen. Topptung, bulkig och "unwearable". Beror väl lite på hur handleden är utformad men är det någon mer som upplevt problem med detta?
Den där vinkeln är lite missvisande tycker jag. Likt många andra så har han handen pekande neråt i en väldigt onaturlig vinkel. Vilken klocka som helst sitter högt om man gör så.Jag hade tänkt ställa samma fråga till de som fått leverans. Tyckte bara det såg lite knepigt ut på en av J Staceys bilder.
Klockan ser ju grym ut allafall! Har varit nära att beställa såklart
Jag tolkar det som att 600t inte passar de flesta handleder lika ”universellt” som vissa andra modeller. Tror helt enkelt det är viktigt att prova denna rackare innan man köper.Den där vinkeln är lite missvisande tycker jag. Likt många andra så har han handen pekande neråt i en väldigt onaturlig vinkel. Vilken klocka som helst sitter högt om man gör så.
Sen att han och andra inte gillar hur den sitter det stämmer säkert så klart för dem
Här är lite olika handpositioner på min platta 17.5 handled.
Det håller jag helt klart med om. Därför jag vill visa att den också kan sitta riktigt bra Pelagos sitter hemskt på min handled t.ex. men många älskar hur den känns.Jag tolkar det som att 600t inte passar de flesta handleder lika ”universellt” som vissa andra modeller. Tror helt enkelt det är viktigt att prova denna rackare innan man köper.
Gummit och spännet är riktigt välgjort, men tror många kan ha problem med passformen. Personligen hade jag nog köpt på länk och sen köpt till ett ISO och ett MN eller nato.Jag som var på väg att beställa en avvaktar eventuellt lite. Långt till Stockholm och Fredmans.
Dock är jag nog inte så "känslig" så kan funka ändå.
Är det värt att köpa länken istället för gummit och köra ISO eller annat? Tänker att tre lök eller så för gummit är mindre värt än länken. Gummit fick ju en del kritik.
Förövrigt ser den grym ut på dig @cjperry
Men ska gummit/spännet verkligen sitta som på hans bild? Otroligt klumpig konstruktion i så fall.Gummit och spännet är riktigt välgjort, men tror många kan ha problem med passformen. Personligen hade jag nog köpt på länk och sen köpt till ett ISO och ett MN eller nato.
Men ska gummit/spännet verkligen sitta som på hans bild? Otroligt klumpig konstruktion i så fall.
Det är felvänt på hans bild men ja "flärpen" sitter på insidan. Då slipper man keepers och att flärpen fastnar i ärmarna när man klär på sig osv. Tycker det sitter skönt, men hade nog föredragit ett liknande gummi som på 300, där man kapar den till rätt längd så man slipper flärpen helt.Men ska gummit/spännet verkligen sitta som på hans bild? Otroligt klumpig konstruktion i så fall.
Det är felvänt på hans bild men ja "flärpen" sitter på insidan. Då slipper man keepers och att flärpen fastnar i ärmarna när man klär på sig osv. Tycker det sitter skönt, men hade nog föredragit ett liknande gummi som på 300, där man kapar den till rätt längd så man slipper flärpen helt.
Har jag inte tänkt på faktiskt, men det blir inte tjockare än t.ex ett ISO som också blir två lager viklåset gör det inte tjockare.ser väldigt tjockt ut där du har 2 lager tjockt gummi och viklåset...
Inget man har till skjorta direkt
Har jag inte tänkt på faktiskt, men det blir inte tjockare än t.ex ett ISO som också blir två lager viklåset gör det inte tjockare.
Det är ganska precis lika tjockt som ett ISOFRANEok.... på din bild ser viklåset rätt tjockt ut där mellan gummina.