• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Linden

Breitling
Hallå folket!
Jag försöker ta reda på vad för klocka detta är. Vi hade dem när jag gjorde lumpen som dykare på AMF1 2007-2008. Tämligen säker på att det är en Poseidon av något slag. Tyvärr enda bilden jag har på klockan.
Någon här som kan veta vad modellen heter.

God jul!
753B19EA-858F-43EC-8DF6-4C2444E8625D.png
 

TheSpeedyShutter

Panerai
2-Faktor
Hallå folket!
Jag försöker ta reda på vad för klocka detta är. Vi hade dem när jag gjorde lumpen som dykare på AMF1 2007-2008. Tämligen säker på att det är en Poseidon av något slag. Tyvärr enda bilden jag har på klockan.
Någon här som kan veta vad modellen heter.

God jul!
753B19EA-858F-43EC-8DF6-4C2444E8625D.png
Ser ju ut som nått sånt här.. Inte säker på vem som licenstillverkat dom eller vad som kan tänkas stå på tavlan på din!

1-21.jpg
 

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
Hallå folket!
Jag försöker ta reda på vad för klocka detta är. Vi hade dem när jag gjorde lumpen som dykare på AMF1 2007-2008. Tämligen säker på att det är en Poseidon av något slag. Tyvärr enda bilden jag har på klockan.
Någon här som kan veta vad modellen heter.

God jul!
753B19EA-858F-43EC-8DF6-4C2444E8625D.png
Ser ut att vara liknande denna. Kanske går att spåra upp vem som köpte den.
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Ser ut att vara liknande denna. Kanske går att spåra upp vem som köpte den.
Ser absolut ut att vara samma modell!

Och jag vet såklart vem som köpte den :)
 

Linden

Breitling
Ser ut att vara liknande denna. Kanske går att spåra upp vem som köpte den.
Tusen tack för svar.
Där verkar vi ha den! Får spana vidare, kanske kommer det upp fler.
 

v0n

Patek
2-Faktor
Ja, det stämmer ju det! Vi hamnade vi på 32 m med en fallerande regulator för många år sedan. Just då, i det läget, kändes 30ish djuuupt.
Förstår det, därnere vill man helst att prylarna ska funka :nailbiting: Tur jag bara har lungorna att hålla koll på...typ.

Havet bråkade idag, så det blev inte så värst djupt men det var mysigt ändå. Synchron Military är minst lika mysig.
Övertydliga lättavlästa tavlan/visarna imponerar! 🤌🏼
QPJKrIt.jpg

GjzK1Eh.jpg

n0eMyRJ.jpg

AbBhtJE.jpg
 

v0n

Patek
2-Faktor
Topp