• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Eftersom ingen vill sälja en vintage så klapp en "gammal" forumh*ra ikväll, 1200T Numa. Ska bli extremt spännande att klämma på den!

IMG_5352.JPG
Bra skit det där! Söker du vintage?

Nu har Numan landat i Malmö:)
Grymt överraskad hur bra den är/känns! Vet inte vad jag jade förväntat mig, men detta är absolut en trevlig klocka. Enda jag skulle vilja gnälla på är att länken är jämnbred hela vägen, hade inte gjort nåt om den smalnat av.
IMG_5368.JPG

Band på då jag inte har kunnat korta länken än.

Grymt överraskad hur bra den är/känns! Vet inte vad jag jade förväntat mig, men detta är absolut en trevlig klocka. Enda jag skulle vilja gnälla på är att länken är jämnbred hela vägen, hade inte gjort nåt om den smalnat av.
IMG_5368.JPG

Gillar den där skarpt, har råkat sälja den minst två gånger av någon anledning

IMG_5368.JPG

Det jag kunde klaga på med. Sjukt trevlig klocka, den jag saknar mest och tillsammans med srp773 och en Magrette en av få blå tavlor jag klickat med som passerat :)

Tillbaka
Topp