Maro
Guld
Bra skit det där! Söker du vintage?Eftersom ingen vill sälja en vintage så klapp en "gammal" forumh*ra ikväll, 1200T Numa. Ska bli extremt spännande att klämma på den!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra skit det där! Söker du vintage?Eftersom ingen vill sälja en vintage så klapp en "gammal" forumh*ra ikväll, 1200T Numa. Ska bli extremt spännande att klämma på den!
![]()
Ja denna näven slår ju min på fingrarna tyvärr! Hatten av till en sjukt grym hand!!!En näve Doxa à la MaroYtterligare en rambler och en 300T sharkie in!
![]()
Ingen ny info om den 300t utan Sharkhunter på tavlan?En näve Doxa à la MaroYtterligare en rambler och en 300T sharkie in!
![]()
Det missade jag helt...Ingen ny info om den 300t utan Sharkhunter på tavlan?
En näve Doxa à la MaroYtterligare en rambler och en 300T sharkie in!
![]()
Bra skit det där! Söker du vintage?
Gillar den där skarpt, har råkat sälja den minst två gånger av någon anledningNu har Numan landat i Malmö
Grymt överraskad hur bra den är/känns! Vet inte vad jag jade förväntat mig, men detta är absolut en trevlig klocka. Enda jag skulle vilja gnälla på är att länken är jämnbred hela vägen, hade inte gjort nåt om den smalnat av.
![]()
Band på då jag inte har kunnat korta länken än.
Är du sugen på tredje gången gillt så kan vi säkert dealaGillar den där skarpt, har råkat sälja den minst två gånger av någon anledning
Nu har Numan landat i Malmö
Grymt överraskad hur bra den är/känns! Vet inte vad jag jade förväntat mig, men detta är absolut en trevlig klocka. Enda jag skulle vilja gnälla på är att länken är jämnbred hela vägen, hade inte gjort nåt om den smalnat av.
![]()
Band på då jag inte har kunnat korta länken än.
Ah det var en MN historia, därför den var så sjukt dyr dåOm inte så är Doxa riktigt elaka med sina små hintar, först 200 T-Graph och sen detta:
![]()
1200!Ah det var en MN historia, därför den var så sjukt dyr då
Ja man kan ju hoppas, men då till frågan vilken boett!?
Ah det var en MN historia, därför den var så sjukt dyr då
Ja man kan ju hoppas, men då till frågan vilken boett!?
Eller... ytterligare en SUB300 50th Anniversary fast med Divingstartavla. Allt utom tavlan är ju redan klart så då hinner de med att leverera under 2017
Ja även fast den inte fanns i den boetten så hade jag nog klippt en.Eller... ytterligare en SUB300 50th Anniversary fast med Divingstartavla. Allt utom tavlan är ju redan klart så då hinner de med att leverera under 2017![]()
Sååå fasen så bra!! GrattisDåligt drag här i tråden tycker jag...
Dagens Doxa:
![]()
Tror att en gul tavla skulle passa grymt bra!Ja även fast den inte fanns i den boetten så hade jag nog klippt en.
Jag är fortfarande såld på 50th!!
Tackar!Sååå fasen så bra!! Grattis
Om sisådär sju år kanske? Men då kommer du bara sälja den igen på nån vecka.Så jävla nöjd att den bilden kom med. Synd bara att man inte har klockan längre![]()
Om sisådär sju år kanske? Men då kommer du bara sälja den igen på nån vecka.![]()
Jag kan nog inte skiljas från denna på ett tag, speciellt inte när jag köpte ny suverän länk. Klockan är en perfekt och superbekväm beater i precis rätt storlek.Absolut! Kanske inte ens så länge!