• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Ja, det finns massor med coola gamla band. Hittade dessa i Aquastar-boken. Alla hade varit coola på Model 60. 👌
PSX_20230526_204840.jpg
PSX_20230526_204828.jpg
PSX_20230526_204858.jpg
PSX_20230526_204908.jpg
PSX_20230526_204927.jpg
Ja, ett sånt där Tropic 2000 skulle jag inte tacka nej till. Men misstänker att det inte är lätt att få tag på.

Ja, de är inte supersnygga. Jag kanske yrar nu, men gjorde inte @Magnus (Sthlm) en mod så att ändarna inte petade ut så mycket så att säga?
Stämmer. :)

Ja, de är inte supersnygga. Jag kanske yrar nu, men gjorde inte @Magnus (Sthlm) en mod så att ändarna inte petade ut så mycket så att säga?
Visst ja! Det hade jag glömt hehe
Stämmer. :)

Snyggt jobbat @Magnus (Sthlm) !

Strapsco har en annan variant som verkar bra också och den är inte lika dyra. Inte samma fina Gay Freres-look utan en modernare design.
https://strapsco.com/product/ladder-watch-bracelet/

m.ld1-creative3-ladder-watch-bracelet-hamilton-khaki-navy-scuba-watch-band-stainless-steel.jpg
Även Watch Band Center har en modell har jag sett.

Även Watch Band Center har en modell har jag sett.

Blir ett jäkla filande på ändlänkarna bara för det finns bara i 20mm. 🤔

Tillbaka
Topp