• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Men är originallänken till DS2 så förskräcklig? Hela kombon blir lite blingig kanske på gott och ont beroende på smak. Han-ändlänkar kanske inte är optimalt, men i det här fallet tycker jag inte de stör då L2L är skaplig och de är nedåtvinklade mot handleden.

aqua_ds2_6.jpg

Men är originallänken till DS2 så förskräcklig? Hela kombon blir lite blingig kanske på gott och ont beroende på smak. Han-ändlänkar kanske inte är optimalt, men i det här fallet tycker jag inte de stör då L2L är skaplig och de är nedåtvinklade mot handleden.

aqua_ds2_6.jpg
Själva länken är det inget fel på men jag gillar inte utseendet på ändlänkarna, hanlänkar eller inte. Håller med om att den är bekväm i alla fall! 😊

Misstänker att min Military blivit magnetiserad också. Har plötsligt börjat gå jättefort. Någon på södra sidan sv Stockholm som sitter på en avmagnetiseringsdevice eller har koll på vart man vänder sig för att få hjälp?
Ja min var uppe och nosade på +1 minut. Jag köpte en sån där orange kinesisk avmagnetiserare på Amazon,150ish kr och några dagars leveranstid.

En fråga som kanske dryftats tidigare men sökte och kunde intet finna… Jag har ju sett flera som monterat after market BoR på sina Doxa och Synchron med gott resultat. Finna det någon uppfattning om vilket märke som känns mest ”autentisk” och har bäst kvalitet (utöver Doxa själv då😊)? Letar efter ett till min 1200 som är avsmalnande 20->18.

Tillbaka
Topp