Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite lume!
![]()
Lite inspirerad. Trevlig helg!
![]()
Bra boys! Bästa Doxan. Allt är fan bäst med den.
Ja det blir inte mycket bättre än så här!Bra boys! Bästa Doxan. Allt är fan bäst med den.
Oh sorry glömt! Inte för sent?Allt utom länken. Men det är bättring på gång. Stay tuned!
Här är vi!
Kul!Här är vi!
![]()
Nej verkligen kul! Köpte du din ny nu också?Kul!
Inte dåligt med alla tre modeller på klocksnack!
![]()
Köpte den på Ebay av en Fransman, nyskick och bara använd ett par gångerNej verkligen kul! Köpte du din ny nu också?
Snyggt retrostuk på bandet!Bonetto 295 sitter fint på 300an!
![]()
Smidigt, grattis!Köpte den på Ebay av en Fransman, nyskick och bara använd ett par gånger
Har faktiskt letat efter en Sharkhunter ända sedan jag sålde min Pro men alla som har dykt upp på begagnatmarknaden tidigare har funnits i USA.
295an från bonetto är riktigt schysst!Bonetto 295 sitter fint på 300an!
![]()
Tack!Smidigt, grattis!
Skräll att du skulle nappa på denBra. Gult är det enda rätta.
Allt suger, gult duger.
#gulfeber
![]()
Uhu, den ser fanimej väl använd ut, supernice
Ja den har nog använts, jag är tredje ägaren så går nog att få reda påUhu, den ser fanimej väl använd ut, supernice![]()
Skulle du sälja?
Vad för kul?Nu är det riktigt nära!
Förväntat leveransdatum: 2017-03-16 16:00
Hehe, har ett par som hör av sig men jag har inte bestämt hur jag vill göra ännuSkulle du sälja?![]()
En 1200t Caribbean! Ska bli spännande att se hur Doxa ärVad för kul?
Det är med sorg i hjärtat jag måste flippa min nyinskaffade Doxa 1200T, den ska delfinansiera ett annat inköp. Tänkte fråga här innan jag lägger ut den på KS. Någon sugen? 10,5t som jag nyss gav (bild från förra ägarens annons). Full set.
![]()