Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Åh, fanJa bättre kan det ju inte vara.
Tyvärr med Marei så verkar han ha en förmåga att göra enkla missar i stort sett alla releaser. Ser nu att det står att klockan kommer med gult eller svart Tropic. Givetvis finns sen ingen möjlighet att välja det ena eller andra så det kommer bli extra support för dem. Eller att de får skicka med båda till slut.
De skickar båda
Någon som har en länk till salu som passar denna?![]()
Jag fick info att bägge ingick när jag ställde frågan om man kunde byta till Isofrane iställetJag trodde bägge ingick, men just det där or i informationen kändes vagt..
![]()
Jag fick info att bägge ingick när jag ställde frågan om man kunde byta till Isofrane istället
![]()
Mycket… alltså får man två tropic och isofrane får man lägga till manuellt?Rörigt..
Lägga till mot betalning tolkar jag det somMycket… alltså får man två tropic och isofrane får man lägga till manuellt?
Jaha men inte jättetydligt av supporten.Lägga till mot betalning tolkar jag det som
Exakt, jag la till Isofrane mot betalning. 79usd + moms kändes som ett bra pris.Jaha men inte jättetydligt av supporten.
De är tyvärr experter på att missa såna där grejer i release materialet. Inte precis första gången. De släpper alltid härliga klockor, men skulle slippa en hel del bekymmer om de bara hade nån som korrekturläste.Jag trodde bägge ingick, men just det där or i informationen kändes vagt..
![]()
Samma sak varenda jäkla gång. Alltid olika besked och riktigt dålig kommunikation.De är tyvärr experter på att missa såna där grejer i release materialet. Inte precis första gången. De släpper alltid härliga klockor, men skulle slippa en hel del bekymmer om de bara hade nån som korrekturläste.
Ser riktigt bra. Ska bli kul att se lite bilder när den släpps. Har inte bestämt mig om den svarta är snyggare än den vita men både är grymma. Själv sitter jag still i båten och njuter av min Synchron militaryExakt, jag la till Isofrane mot betalning. 79usd + moms kändes som ett bra pris.
Hittade förövrigt en bild på föregående modell med tropic. Ändarna ser onekligen bättre ut
![]()
Köper nästan allt i nato-väg från cns! Egentligen inte testat nått mer premium, vilket nog är bra för ekonomin.En fråga till panelen: Var köper ni era 19 mm band? Det här är ett Zuludiver.
![]()
StrapsCo för gummit och Esprit Nato för Natot. För den förstnämnda tillkommer tull vilket alltid är surt.En fråga till panelen: Var köper ni era 19 mm band? Det här är ett Zuludiver.
![]()
De skickas från Österrike och moms läggs på i utcheckningen.Skickas synchron från USA?
Tänkte på om man ska räkna med moms och så i priset...
Låter som dom sätts ihop i Schweiz, transporteras till Österrike för att fraktas därifrån?De skickas från Österrike och moms läggs på i utcheckningen.![]()
Japp, så tror jag att det är.Låter som dom sätts ihop i Schweiz, transporteras till Österrike för att fraktas därifrån?
Fasen vad fräsigt! Är det Nick Mankey?Ursäkta spammet! Flera leveranser av nya band som sammanfallit och pepp att dela med mig
![]()
![]()
Ja det stämmer! Väldigt bekvämt och tycker det matchar temat på klockan med!Fasen vad fräsigt! Är det Nick Mankey?
Jag ha varit nyfiken på hans band - de är väl av den typen att det inte är någon textil under klockan? Det ser riktigt bra ut!Ja det stämmer! Väldigt bekvämt och tycker det matchar temat på klockan med!
Verkligen! På alla sätt!Ja det stämmer! Väldigt bekvämt och tycker det matchar temat på klockan med!
Ja precis det stämmer. Trevligt på redan höga klockor som man inte gärna vill bygga upp ytterligare!Jag ha varit nyfiken på hans band - de är väl av den typen att det inte är någon textil under klockan? Det ser riktigt bra ut!
Tror ej ja prövat med just paratrooper bara prövat deras version av MN strap. Oklart om det är brist på hjärnceller eller om 18ish cm är för mycket för att få det att bli bekvämt - men jag har inte lyckatsVerkligen! På alla sätt!
Jag lärde mig snålbygga den typen av band av CNS Paratroopers haha. Funkar dock bara om man har rätt jävla små handleder..
![]()