• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Jag har ju föregående isdykaren. Min går nog +4/5 per dag och ytterst stabil. Tyvärr tycks min model 60 ha vart ett måndagsexemplar då det går riktigt bedrövligt, men den lär ska gå tillbaka dit för fix. Så 50/50 att det är bra, på mitt något begränsade urval :)

Åh, fan :) Ja bättre kan det ju inte vara.

Tyvärr med Marei så verkar han ha en förmåga att göra enkla missar i stort sett alla releaser. Ser nu att det står att klockan kommer med gult eller svart Tropic. Givetvis finns sen ingen möjlighet att välja det ena eller andra så det kommer bli extra support för dem. Eller att de får skicka med båda till slut.

De skickar båda ;)

Någon som har en länk till salu som passar denna? :)

Jag trodde bägge ingick, men just det där or i informationen kändes vagt..

IMG_9521.jpeg

Senast ändrad:
Exakt, jag la till Isofrane mot betalning. 79usd + moms kändes som ett bra pris.

Hittade förövrigt en bild på föregående modell med tropic. Ändarna ser onekligen bättre ut :)
IMG_3412.jpeg
Ser riktigt bra. Ska bli kul att se lite bilder när den släpps. Har inte bestämt mig om den svarta är snyggare än den vita men både är grymma. Själv sitter jag still i båten och njuter av min Synchron military

IMG_4353.jpeg

Jag ha varit nyfiken på hans band - de är väl av den typen att det inte är någon textil under klockan? Det ser riktigt bra ut!
Ja precis det stämmer. Trevligt på redan höga klockor som man inte gärna vill bygga upp ytterligare!

Oklart hur hållbara de är över tid dock då de är rätt mjuka(och därav bekväma). Har ett sen tidigare men ej använt jättemycket.

Verkligen! På alla sätt!

Jag lärde mig snålbygga den typen av band av CNS Paratroopers haha. Funkar dock bara om man har rätt jävla små handleder..

20230822_200822.jpg
Tror ej ja prövat med just paratrooper bara prövat deras version av MN strap. Oklart om det är brist på hjärnceller eller om 18ish cm är för mycket för att få det att bli bekvämt - men jag har inte lyckats :)

Det där såg ju nice ut ändå!

Är det dära verket i synchron klockorna nåt bra, la joux-perfekt g100?

Varit sugen på den vita ett tag men den svarta är ju tillåmed snyggare!

Vet att poseidon själva säljer den vita fortfarande

Tillbaka
Topp