Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt bra den där!! Fortfande nöjd?Dagens Doxa
![]()
Mycket nöjd! Får se om jag har råd att ha kvar den när 62mas reissuen ska finansieras dock...Sjukt bra den där!! Fortfande nöjd?
Å andra sidan har jag redan fixat en tvådelad keps till Björne, kanske måste behålla bådaMycket nöjd! Får se om jag har råd att ha kvar den när 62mas reissuen ska finansieras dock...
Eller så kör jag vidare på Doxan, tuff match mellan två feta reissues men Doxan är riktigt riktigt lyckad så vi får se![]()
Ja det kanske blir jämt skägg. Jag håller fasen Doxan högt alltså. Hoppas jag blir gammal med minMycket nöjd! Får se om jag har råd att ha kvar den när 62mas reissuen ska finansieras dock...
Eller så kör jag vidare på Doxan, tuff match mellan två feta reissues men Doxan är riktigt riktigt lyckad så vi får se![]()
Kul att jag har ledande bud på 40 years på eBay just nu dåSåg just att den där jäkla 50th anniversary-boken nu kommer i en s.k. Coffee table-version och ska faktiskt vara mer omfattande än lillboken som följde med klockan. Kul!
Tack för det, jag har dessvärre precis köpt en annan typ av klocka! Snart ska det dock bli en doxa också!Nu har du chansen igen, @Bergaren .
Den fortsätter sin resa! Tycker den är riktigt ball!!
Tack!Den fortsätter sin resa! Tycker den är riktigt ball!!
Nej det finns inga sådana gränserKanske behåller Pro ändå...kan man ha för många Doxa's?![]()
Mkt skönt att höraNej det finns inga sådana gränser![]()
Mkt bra!Äntligen hemma!
![]()
Det går alltid att köpa en ny. Om man hittar någon..Saknar min gamla, den var cool o ovanlig...
![]()
Det går alltid att köpa en ny. Om man hittar någon..![]()
Ja, dom är inte lätta att få tag i...Precis... det var just det...![]()
Gäller inte längre, behåller denDet är med sorg i hjärtat jag måste flippa min nyinskaffade Doxa 1200T, den ska delfinansiera ett annat inköp. Tänkte fråga här innan jag lägger ut den på KS. Någon sugen? 10,5t som jag nyss gav (bild från förra ägarens annons). Full set.
![]()
Synd att du inte har den kvar, det börjar bli kärvt att få tag i numerSaknar min gamla, den var cool o ovanlig...
![]()
Fick tag på två samma vecka, så dom håller man ju fan påSynd att du inte har den kvar, det börjar bli kärvt att få tag i numer
Inte två Divingstar va?Fick tag på två samma vecka, så dom håller man ju fan på![]()
Nä...en Numa och en ProInte två Divingstar va?![]()