Maro
Guld
Funkar var som.En fråga till tråden; finns det någon svensk AD för Doxa? Eller var ska man lämna dem för service? Funkar en "vanlig" lokal uris?
Halmstad urmakeri säljer Doxa. Även en del Sub modeller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funkar var som.En fråga till tråden; finns det någon svensk AD för Doxa? Eller var ska man lämna dem för service? Funkar en "vanlig" lokal uris?
Två Doxa är alltid braNä...en Numa och en Pro, bra jobbat ändå tycker jag
![]()
I Halmstad finns det Doxa ADEn fråga till tråden; finns det någon svensk AD för Doxa? Eller var ska man lämna dem för service? Funkar en "vanlig" lokal uris?
Äntligen hemma!
![]()
Ok. Nu har jag varit med Doxa sedan kl 12. Är inte jätteintresserad av att vara med Doxa så mycket längre. Så om någon är intresserad av att bli med 1200t Caribbean hör av er.
Wtf??Ok. Nu har jag varit med Doxa sedan kl 12. Är inte jätteintresserad av att vara med Doxa så mycket längre. Så om någon är intresserad av att bli med 1200t Caribbean hör av er.
Men vafan!![]()
Det blir block på det
Tack för en smidig affär @MekmekDen fortsätter sin resa! Tycker den är riktigt ball!!
Inget konstigt med det. Blev en Numa över till migTack för en smidig affär @Mekmek
Håller med om att den är grym, men det är bara att inse att jag är mer insnöad på vintage![]()
Kör på SUB 300 50th anni, bästa av båda världar!Tack för en smidig affär @Mekmek
Håller med om att den är grym, men det är bara att inse att jag är mer insnöad på vintage![]()
Haha jag går raskt igenom vad jag klarar av att bära![]()
Ge den någon dag. Doxa är nästan lika ballt som breitling ju.Ok. Nu har jag varit med Doxa sedan kl 12. Är inte jätteintresserad av att vara med Doxa så mycket längre. Så om någon är intresserad av att bli med 1200t Caribbean hör av er.
Den är verkligen helt outstanding!Det som är tristast med Doxa är att detta forum är så överdrivet billiga på dem. Kan inte alla komma överens om att sluta slakta?Man vill ju kunna köpa internationellt utan att behöva slakta halva priset när man tröttnar här på forumet. Usch.
Jag vill ju ha en divingstar och är så otroligt nöjd med min svarta 1000T cosc så jag ska försöka hitta en gul likadan. Lär inte bli billigt (förutom när jag säljer den här sen grrr)...
![]()
Hear hear, har blivit en helt skev prisbild här på forumet.Det som är tristast med Doxa är att detta forum är så överdrivet billiga på dem. Kan inte alla komma överens om att sluta slakta?Man vill ju kunna köpa internationellt utan att behöva slakta halva priset när man tröttnar här på forumet. Usch.
Jag vill ju ha en divingstar och är så otroligt nöjd med min svarta 1000T cosc så jag ska försöka hitta en gul likadan. Lär inte bli billigt (förutom när jag säljer den här sen grrr)...
![]()
Nja den är nog grym, men jag lägger hellre pengar på en gammalKör på SUB 300 50th anni, bästa av båda världar!![]()
Så snygg!Dags för lite BoR igen efter ett par månader med Hershey gummi..
![]()
Sugen att doppa tån i Doxa poolen
De nya 50th anniversary SUB 300 har alla ett supermysigt domat glasSugen att doppa tån i Doxa poolen
Är alla sub 300 domad glas?
Tycker de är skitsnygga
En som din eller den gråa som @Anthraxabuz får mig att dregla varje gång jag ser era![]()
Yeah rightSkulle aldrig sälja Doxa till underpris. Det är ovärdigt.