Då är frågan; hur vet man vad som är rätt pris?Yeah right![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då är frågan; hur vet man vad som är rätt pris?Yeah right![]()
Yeah right![]()
Alla doxor som säljs här är värda typ 50-100% mer internationellt känns det som. Galen doxa-inflation. Faktiskt synd. Kul för förstagångsköpare som jag var där med 1000T. Men trist när man vill köpa in coola doxor från utlandet, men kunna flippa dem utan att äta nudlar.Om du syftar på 1000T COSC så var det ju inte jag som dumpade priset på den. 100% oskyldig. Den är värd det dubbla.
Alla doxor som säljs här är värda typ 50-100% mer internationellt känns det som. Galen doxa-inflation. Faktiskt synd. Kul för förstagångsköpare som jag var där med 1000T. Men trist när man vill köpa in coola doxor från utlandet, men kunna flippa dem utan att äta nudlar.![]()
Oj vad spännande, har inte en aning om vad den kan vara värd.Wow.. Inte illa.. Härlig klocka att ärva! Kommer säljas ett exemplar med poiseidonlogga hos Bukowskis i vår om du vill veta ett ungefärligt värde. Ser fram emot fler bilder!
Riktigt grym!Nu har jag tagit några till bilder.![]()
![]()
![]()
Ball! Grattis!Nu har jag tagit några till bilder.![]()
![]()
![]()
Välkommen, den är läcker den!Ny medlem i Doxa-familjen! Grymt clean fin blåfärg på tavlan. 1200T caribbean.
Thx @
Imponerad av kvalité och känslan.
![]()
![]()
Bra skit det där! Glaset ser väl ok utNu har jag tagit några till bilder.![]()
![]()
![]()
Ny medlem i Doxa-familjen! Grymt clean fin blåfärg på tavlan. 1200T caribbean.
Thx @
Imponerad av kvalité och känslan.
![]()
![]()
Nu har jag tagit några till bilder.![]()
![]()
![]()
Har Doxa presenterat något nytt på Basel?
Fantastisk!Nu har jag tagit några till bilder.![]()
![]()
![]()
Nope inga nyheter! Nästa år kanske, 200tgraph håller jag tummarna för! Hååårt!Har Doxa presenterat något nytt på Basel?
Nope inga nyheter! Nästa år kanske, 200tgraph håller jag tummarna för! Hååårt!
Jo så är det, räcker nog inte att hålla tummarna då va?Kom inte den '69?
Fan va ball! Riktigt coolt att den fått dyka också. Håll i den!Nu har jag tagit några till bilder.![]()
![]()
![]()