• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Vad tror vi, kommer det en Sub 200 T-graph reissue i år eller?
Jag hade köat rätt snabbt på en Searambler. Nästan gral varning på originalet.

Snodd bild från Hoodinke
AE527E7B-3EC9-4F72-AD7B-C1A4DE96F367.jpeg

Återigen, supertack! 600:an kanske är ett alternativ då också! Den är också 42mm?

Yes, samma dimensioner i övrigt men eftersom vridringen bara är 39mm och boetten är ganska kort känns den mindre än 42mm på armen, känns mer som ~40mm. (Gäller alla Doxa Sub:ar)

Säg till om du vill ha bild från någon annan vinkel så försöker jag fixa i bättre ljus.

Yes, samma dimensioner i övrigt men eftersom vridringen bara är 39mm och boetten är ganska kort känns den mindre än 42mm på armen, känns mer som ~40mm.

Säg till om du vill ha bild från någon annan vinkel så försöker jag fixa i bättre ljus.
Men då är det ju en sådan jag ska ha! Muchas gracias señor! Vet du var de ligger prismässigt?

Vad tror vi, kommer det en Sub 200 T-graph reissue i år eller?
Jag hade köat rätt snabbt på en Searambler. Nästan gral varning på originalet.

Snodd bild från Hoodinke
AE527E7B-3EC9-4F72-AD7B-C1A4DE96F367.jpeg

Det vore ju inte fel, och heller inte helt omöjligt. Är väl något jubileum för den modellen och det känns som det finns efterfrågan på en sån. Hoppas bara de får till det med detaljerna den här gången! Som länk och platt glas etc.

Jo då, Ramblern har jag koll på. Jag har dock Köpstopp fram till Basel, sen får jag se vad det blir för köp. .Skönt att Pron är i goda händer iaf :)
Jaha. Jag har också köpstopp men under hela 2018. Gäller kläder, skor, klockor och övriga prylar. Enda undantaget är saker som jag måste ha typ strumpor om det gått hål på de gamla.
Men byta går bra, så vi får se vad som händer.

Tillbaka
Topp