Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Jättesnällt! På den nedre bilden vilken är vilken?Här kommer två snabba...
Tack! Jättesnällt! På den nedre bilden vilken är vilken?
Återigen, supertack! 600:an kanske är ett alternativ då också! Den är också 42mm?300 uppe och 600T nere.
Återigen, supertack! 600:an kanske är ett alternativ då också! Den är också 42mm?
Men då är det ju en sådan jag ska ha! Muchas gracias señor! Vet du var de ligger prismässigt?Yes, samma dimensioner i övrigt men eftersom vridringen bara är 39mm och boetten är ganska kort känns den mindre än 42mm på armen, känns mer som ~40mm.
Säg till om du vill ha bild från någon annan vinkel så försöker jag fixa i bättre ljus.
Men då är det ju en sådan jag ska ha! Muchas gracias señor! Vet du var de ligger prismässigt?
Okey, då förstår jag. Jag trodde dock att 750 och 1200 var större?Detta gäller egentligen alla Doxa Sub:ar men 600T är den tunnaste bortsett från 300 och 300 reissue.
Okey, då förstår jag. Jag trodde dock att 750 och 1200 var större?
Tack för ditt tålamod! Du har varit till stor hjälp!750 är större, så den går bort i ditt fall. 1200 är samma (42mm) men tjockare.
Vad tror vi, kommer det en Sub 200 T-graph reissue i år eller?
Jag hade köat rätt snabbt på en Searambler. Nästan gral varning på originalet.
Snodd bild från Hoodinke
Hos mig är den i goda händer men jag tycker om den alldeles för mycket för att släppa den vidare.Fan, jag saknar min Pro nu när jag kollar igenom lite gamla bilder. Sjukt bra klocka. Måste förmodligen bli en snart igen.
Jo då, Ramblern har jag koll på. Jag har dock Köpstopp fram till Basel, sen får jag se vad det blir för köp. .Skönt att Pron är i goda händer iafHos mig är den i goda händer men jag tycker om den alldeles för mycket för att släppa den vidare.
Men du är välkommen att testa Ramblern om andan faller på.
Jaha. Jag har också köpstopp men under hela 2018. Gäller kläder, skor, klockor och övriga prylar. Enda undantaget är saker som jag måste ha typ strumpor om det gått hål på de gamla.Jo då, Ramblern har jag koll på. Jag har dock Köpstopp fram till Basel, sen får jag se vad det blir för köp. .Skönt att Pron är i goda händer iaf
Ser ingen vidare skillnad på dom nya och den jag har från 2014.. antar att jag nästan får ändra min annonstext till "limiterad till 600" om dom ska bete sig sådärHar missat att det kommer en batch till med 1200T project aware, 300 st även denna gång.
Brukar Doxa utöka existerande "limiterade" serier?
Ojoj ajaj! då rasar priset också.Ser ingen vidare skillnad på dom nya och den jag har från 2014.. antar att jag nästan får ändra min annonstext till "limiterad till 600" om dom ska bete sig sådär
Dubbla antalet exemplar ger halva priset, det enda som kan rädda är att låta den få en fin patina och battlescars från en vithajOjoj ajaj! då rasar priset också.
Det är sen gammalt! (Stor ironi)
Riktigt trevlig trio du har där!Beads of rice skall det vara.