Det var ett jäkla tryck i lumenOm någon är sugen på att komplettera sin Doxa/Doxor med en schysst Aquadive så har jag lagt in annons på min gmt idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var ett jäkla tryck i lumenOm någon är sugen på att komplettera sin Doxa/Doxor med en schysst Aquadive så har jag lagt in annons på min gmt idag
Ja visst! En sån får du skaffa dig!Det var ett jäkla tryck i lumen
Hehe, ja om det inte vore för andra planer så.. tycker den är riktigt schysst med GMT-visareJa visst! En sån får du skaffa dig!
Shyyyyyyy!!! Den är ju nästan redan min!
Kaplans ska sälja denna. CYMA!?
Nån här som vet mer om klockan och dess ev. band till Doxa?
Cool! Det händer mycket på den tavlan. Som om man korsat en Doxa Sub med en Navitimer.Now it's mine!
Faktiskt den första Doxan jag såg för ca 8-9 år sen och som först gjorde mig intresserad av just Doxa. Tog några år innan jag köpte min första. Som var en 1200 pro.
Men denna har hela tiden legat och gnagt i bakhuvudet .. Så göttans att äntligen få spänna den på handleden! DOXA SUB 750T GMT Caribbean!
En Doxitimer??Cool! Det händer mycket på den tavlan. Som om man korsat en Doxa Sub med en Navitimer.
Now it's mine!
Faktiskt den första Doxan jag såg för ca 8-9 år sen och som först gjorde mig intresserad av just Doxa. Tog några år innan jag köpte min första. Som var en 1200 pro.
Men denna har hela tiden legat och gnagt i bakhuvudet .. Så göttans att äntligen få spänna den på handleden! DOXA SUB 750T GMT caribbean!
Priset man får var? Direkt eller när du loggar in och lägger klockan i varukorgen? Moms och $25 för frakt tillkommer på priserna de visar.Funderar starkt på att köpa en (eller ett par) Doxa till sommaren.
En fråga till er som handlat från Doxas hemsida:
Priset man får verkar vara inkl (beräknad) VAT. Tillkommer det något mer (ex svensk tull/moms) eller är det det slutgiltiga priset...?
Momsen är de $378 så bara lite frakt tillkommer.@Mankebank
Priset som står innan man lägger den i varukorgen:
Sedan priset i varukorgen.
Så min fråga är väl lite luddig men är priset på 2268 den totala summan inräknade den svenska momsen...? Eller åker man på ytterligare 25% (eller vad det momsen ligger på) när klockan landar i sverige...?
Momsen är de $378 så bara lite frakt tillkommer.
Är den nån som har två kan jag ta den andraProvar lyckan här!
Ingen som vill avyttra en 1200T?
Provar lyckan här!
Ingen som vill avyttra en 1200T?
Tyvärr inte. Men SUB 300 finns på K&S.Är den nån som har två kan jag ta den andra
Tyvärr inte. Men SUB 300 finns på K&S.
Börja med 300 iställetI know... Funderar på att lägga vantarna på en 300:a så småningom men tänkte börja med en 1200:a
Börja med 300 istället
Fördel 300 mot 1200T enligt mig:Motivera gärna varför
Fördel 300 mot 1200T enligt mig:
1. Måtten! Sitter mycket bättre på min handled. Samma diameter men MYCKET tunnare.
2. Mindre tavla. Klockan upplevs mindre
3. "Bubbligt" safirglas. Gillar man vintagestuket är detta riktigt mysigt
4. Äkta beads of rice länk medan 1200T länkens riskorn sitter ihop
5. Snyggare caseback
Motivera gärna varför
Fördel 300 mot 1200T enligt mig:
1. Måtten! Sitter mycket bättre på min handled. Samma diameter men MYCKET tunnare.
2. Mindre tavla. Klockan upplevs mindre
3. "Bubbligt" safirglas. Gillar man vintagestuket är detta riktigt mysigt
4. Äkta beads of rice länk medan 1200T länkens riskorn sitter ihop
5. Snyggare caseback
Se där ja, välkommen! Vass bild fick du till ocksåNu är man medlam här då Blev en 300 (och en 1200 lär nog landa inom kort). Otroligt trevlig klocka!
Dubbel tackSe där ja, välkommen! Vass bild fick du till också