Ja det vore fantastisktHar den metrisk no-deco bezel är den ett garanterat köp. Lär ju aldrig hända men hoppas kan man ju.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det vore fantastisktHar den metrisk no-deco bezel är den ett garanterat köp. Lär ju aldrig hända men hoppas kan man ju.
Hur ser en sådan bezel ut ?Har den metrisk no-deco bezel är den ett garanterat köp. Lär ju aldrig hända men hoppas kan man ju.
Hur ser en sådan bezel ut ?
Ah, okej svaret finns närmare än man tror ibland.Märkt i meter istället för fot. Kolla @Gentle_Giant s svincoola divingstar några poster upp.
Fantastisk! Hoppas på att få se den på lördagSpännande!!! Sätter mina kort på 1200T som sagt. Imorgon vet vi antar jag!
Nyheten i ära får jag väl posta dagens klocka här också...
Oh! 300T Poseidon Divingstar med metrisk bezel!
? Var såg dy detta? 300 caset juOh! 300T Poseidon Divingstar med metrisk bezel!
? Var såg dy detta? 300 caset ju
En ännu opublicerad artikel på Fratello som går att hitta via google.
? Var såg dy detta? 300 caset ju
Är det inte 1200-caset? Kronan, glaset, länken.
Är det inte 1200-caset? Kronan, glaset, länken.
Funderar på om det inte är en 600T i princip fast 300WR, alltså utan HE-valve och lite smäckrare och annan tavla.
Verkligen!Hade varit strålande!
Ja nu efter bilfärden så är det verkligen inte 300 var det ändå jag trodde var givet.. hahaJag tycker också det ser ut som 1200 case. Hoppas på helt platt glas.
Riktigt uppfriskande att de gör det på riktigt också, väntade mig faktiskt ännu en 50th anniversary.
Vad tror ni om priset då? Ligger dom kvar eller passar dom på att höja?
2490 USD verkar vara listpris enligt Fratello. Sen blir det säkert någon pre-order deal.
”This is still under embargo - mind taking this down until 3.16 at 7am EST?”Hmm, när kommer mailet med länk tros.